Skip to main content

Van de week via een link van KPN een nieuwe afstandsbediening geregeld.

Dit omdat de oude niet wil updaten, ook niet na totale reset (afstandsbediening en 5202 kastje)

 

De gekregen afstandsbediening lijkt op de oude maar is zonder Bluetooth? En hierdoor kan ik de 5202 niet bedienen welke in mijn kast is gemonteerd 🤔

 

Wat nu? 😬

Hier exact hetzelfde probleem gehad.
 

Bluetooth afstandsbediening reageerde slecht en wilde tevens niet updaten.

 

Tevens een IR-only model als vervangend model gekregen (met een witte achterkant ipv een zwarte achterkant). Nogmaals contact opgenomen met klantenservice, nu hopen dat ik wel de juiste krijg 😉 Ik heb expliciet ik de Bluetooth versie gevraagd. 


@webloq @Digimusic 

Via de link kun je maar eenmaal per jaar een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Dit is ter voorkoming van misbruik. 
 

Jullie kunnen nu twee dingen doen. Zometeen vanaf 8.00 bellen met de 0800-0402, dan wordt je telefonisch geholpen. 
 

Of hier op het forum: Vul dan wel jouw volledige forumprofiel.Maar ik geloof dat jullie dat allebei al gedaan hebben.👍

Last je even weten als je hier op het forum wilt worden geholpen? 


Als het via het forum kan is ook prima,  @Noordzee heb jij hiervoor genoeg gegevens? Of moet ik nog wat aanvullen? 
 


Ikzelf kan niet in al jouw gegevens kijken. Maar een moderator wel, die komt hier vanzelf langs. 

 


Je hebt deze afstandsbediening gekregen: Artikelnummer 849034 (ITV Remotecontrol IR KPN)

Maar je moet deze hebben als je de Bluetooth variant wil hebben: Artikelnummer 849027 (IPTV T4H BLE Remote)

Let wel dat je Bluetooth zelf aan moeten zetten:
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). 

 

 


@Digimusic 

Heb jij de juiste afstandsbediening inmiddels ontvangen? 

 


In de PostNL app zie ik dat er een afstandsbediening onderweg is met de post. Zodra ik hem ontvangen heb laat ik het hier weten. 


Afstandsbediening binnen. Het is nu wel de juiste. Vanavond proberen of hij correct werkt. 


De vervangende afstandsbediening werkt prima. Gekoppeld met Bluetooth. Update geïnstalleerd (duurt echt wel iets langer dan 2 minuten voor mijn beleving). 


Afstandsbediening binnen. Het is nu wel de juiste. Vanavond proberen of hij correct werkt. 

Dat is netjes geregeld, ik heb niks ontvangen? 👍🏻


Nee, @webloq 

Het wachten is nog een moderator. 

@webloq @Digimusic 

Via de link kun je maar eenmaal per jaar een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Dit is ter voorkoming van misbruik. 
 

Jullie kunnen nu twee dingen doen. Zometeen vanaf 8.00 bellen met de 0800-0402, dan wordt je telefonisch geholpen. 
 

Of hier op het forum: Vul dan wel jouw volledige forumprofiel.Maar ik geloof dat jullie dat allebei al gedaan hebben.👍

Last je even weten als je hier op het forum wilt worden geholpen? 

 

Ik had jou twee opties gegeven : Zelf bellen naar 0800-0402 of wachten op een moderator.

Een beller is sneller ! 

 

Maar ik verwacht eigenlijk in de loop van vandaag hier wel een moderator om jou verder te helpen. 

 

 


Hoi @webloq. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling gevraag of ze de juiste afstandsbediening jouw kant op willen sturen. Ik verwacht dat je het binnen 2 werkdagen in huis hebt. :relaxed:


@webloq Heb je inmiddels de juiste afstandsbediening in huis?


@webloq Heb je inmiddels de juiste afstandsbediening in huis?

Ik heb hem vanochtend ontvangen, en net met Bluetooth gekoppeld.

 

Update is uitgevoerd zonder problemen! 👍🏻👍🏻
 

Bedankt voor de hulp! 


@webloq Graag gedaan!:grin:


Reageer