Skip to main content

Ik heb de tool gebruikt maar nu heb ik een totaal andere afstandsbediening gekregen, niet die bij mijn 4k ontvanger hoort. Klopt dit wel?

Welk merk en type tv ontvanger heb je? @Heion 


De witte 4k ontvanger. 


Hoi @Heion. Ik zie dat je de ZTE ZXV8001 tv-ontvanger hebt. Ik heb zojuist een afstandsbediening met een zwarte achterkant toegestuurd. Binnen 2 werkdagen ontvang je een nieuwe afstandsbediening. :relaxed:


Nou zeg, Top van je, Ben blij!


Hoi Vikash

Helaas heb ik geen ab ontvangen voor de ZTE ZXV8001. Wel een sms gehad van kpn dat het bezorgt zou worden maar helaas niets :-)


@Heion Dat is vreemd. Ik heb het wel doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik heb opnieuw een afstandsbediening verstuurd. Laat je mij weten of je het nu wel ontvangt?


Zal ik doen, bedankt!


Graag gedaan @Heion 


@Heion Dat is vreemd. Ik heb het wel doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik heb opnieuw een afstandsbediening verstuurd. Laat je mij weten of je het nu wel ontvangt?

Hoi Vikash,

En...vandaag gelukkig gearriveerd! Nogmaals bedankt.

Groetjes

Peter


Laatste vraag, weet jij hoe ik deze specifieke ab kan koppelen aan een sharp met een snelcode?


weet jij hoe ik deze specifieke ab kan koppelen aan een sharp met een snelcode?

Dit kan je doen in het menu. Druk op de ÂMENU-knop] en daarna op "Instellingenâ€. Ga naar "Afstandsbediening instellingen" en volg de instructies op het scherm. Op de pagina “Afstandsbediening instellen of koppelen†vindt je een handleiding terug. 


Reageer