Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde afstandsbediening ontvangen

• February 23, 2020
  • 11 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb de tool gebruikt maar nu heb ik een totaal andere afstandsbediening gekregen, niet die bij mijn 4k ontvanger hoort. Klopt dit wel?

Beste antwoord door Heion

@Heion Dat is vreemd. Ik heb het wel doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik heb opnieuw een afstandsbediening verstuurd. Laat je mij weten of je het nu wel ontvangt?

Hoi Vikash,

En...vandaag gelukkig gearriveerd! Nogmaals bedankt.

Groetjes

Peter

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 23, 2020

Welk merk en type tv ontvanger heb je? @Heion 

• Auteur
  • Helper
  • February 24, 2020

De witte 4k ontvanger. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Heion. Ik zie dat je de ZTE ZXV8001 tv-ontvanger hebt. Ik heb zojuist een afstandsbediening met een zwarte achterkant toegestuurd. Binnen 2 werkdagen ontvang je een nieuwe afstandsbediening. :relaxed:

• Auteur
  • Helper
  • February 24, 2020

Nou zeg, Top van je, Ben blij!

• Auteur
  • Helper
  • February 29, 2020

Hoi Vikash

Helaas heb ik geen ab ontvangen voor de ZTE ZXV8001. Wel een sms gehad van kpn dat het bezorgt zou worden maar helaas niets :-)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Heion Dat is vreemd. Ik heb het wel doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik heb opnieuw een afstandsbediening verstuurd. Laat je mij weten of je het nu wel ontvangt?

• Auteur
  • Helper
  • March 1, 2020

Zal ik doen, bedankt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @Heion 

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • March 4, 2020

Hoi Vikash,

En...vandaag gelukkig gearriveerd! Nogmaals bedankt.

Groetjes

Peter

• Auteur
  • Helper
  • March 4, 2020

Laatste vraag, weet jij hoe ik deze specifieke ab kan koppelen aan een sharp met een snelcode?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

weet jij hoe ik deze specifieke ab kan koppelen aan een sharp met een snelcode?

Dit kan je doen in het menu. Druk op de [MENU-knop] en daarna op "Instellingen”. Ga naar "Afstandsbediening instellingen" en volg de instructies op het scherm. Op de pagina “Afstandsbediening instellen of koppelen” vindt je een handleiding terug.