Skip to main content

Wij hebben vandaag een nieuwe afstandsbediening ontvangen aangezien de oude defect was. Deze is volledig wit incl de achterkant, in tegenstelling tot de vorige. Volgens mij de infrarood type i.p.v. de Bluetooth type.

Bij de vorige waren wij gewend dat de ontvanger in de tv kast staat en gewoon zo bediend kon worden. Helaas met de nieuwe afstandsbediening moeten wij het kastdeurtje weer open doen anders reageert hij niet.

Kan KPN ons de juiste (Bluetooth type) opsturen?

Wij hebben vandaag een nieuwe afstandsbediening ontvangen aangezien de oude defect was. Deze is volledig wit incl de achterkant, in tegenstelling tot de vorige. Volgens mij de infrarood type i.p.v. de Bluetooth type.

Bij de vorige waren wij gewend dat de ontvanger in de tv kast staat en gewoon zo bediend kon worden. Helaas met de nieuwe afstandsbediening moeten wij het kastdeurtje weer open doen anders reageert hij niet.

Kan KPN ons de juiste (Bluetooth type) opsturen?

 

Beste @Utreg 

Zoals u misschien weet, helpen vooral klanten elkaar op een forum.

Een moderator (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook.

“graag reactie”?

Het beste is om 0800-0402 (gratis) te bellen.

Of te wachten op een moderator, vul dan je profiel in (als je dat nog niet gedaan hebt) zo compleet mogelijk van dit forum.

 

Voor welke KPN tv decoder heeft u de AB nodig? 

Zie ook hier en geef aan welke u nodig hebt. 

Of vraag een nieuwe aan, zie hier. 


Aangezien ik gisteren 20 minuten in de wacht stond, heb ik nu niet de mogelijkheid tijdens mijn werk dat nu te doen.

Het betreft de VIP5202
 


Aanvragen via de site geeft storing.

*Admin: klantnummer verwijderd uit openbare post


De juiste afstandsbediening voor het type VIP5202 komt jouw kant op @Utreg


De juiste afstandsbediening voor het type VIP5202 komt jouw kant op @Utreg

Hallo Jeroen,
Ik heb een melding gekregen dat er een pakket bij de primera is afgeleverd met afzender KPN/CEVA Logistics. Zou het kunnen dat het dit pakket is met de afstandsbediening?


De juiste afstandsbediening voor het type VIP5202 komt jouw kant op @Utreg

Hallo Jeroen,
Ik heb een melding gekregen dat er een pakket bij de Primera is afgeleverd met afzender KPN/CEVA Logistics. Zou het kunnen dat het dit pakket is met de afstandsbediening?

 

Daar ga ik wel vanuit.


De juiste afstandsbediening voor het type VIP5202 komt jouw kant op @Utreg

Hallo Jeroen,
Ik heb een melding gekregen dat er een pakket bij de primera is afgeleverd met afzender KPN/CEVA Logistics. Zou het kunnen dat het dit pakket is met de afstandsbediening?

Ja, dat is inderdaad de nieuwe afstandsbediening. Dit artikel wordt niet meer thuis bezorgd via POSTNL, maar gaat tegenwoordig naar een servicepunt. 


De juiste afstandsbediening voor het type VIP5202 komt jouw kant op @Utreg

Hallo Jeroen,
Ik heb een melding gekregen dat er een pakket bij de primera is afgeleverd met afzender KPN/CEVA Logistics. Zou het kunnen dat het dit pakket is met de afstandsbediening?

Ja, dat is inderdaad de nieuwe afstandsbediening. Dit artikel wordt niet meer thuis bezorgd via POSTNL, maar gaat tegenwoordig naar een servicepunt. 


Dat is jammer, zit met een hernia thuis, dus kan vrij moeilijk lopen op dit moment. Ik zag dat ik er zelf voor moet tekenen ook, dus die zal wel retour gaan binnenkort.

Overigens kreeg ik mijn vorige afstandsbediening gewoon thuis gestuurd, wat is daar dan het verschil in?