Skip to main content
Ik heb Internet en bellen bij KPN besteld en dat staat ook op mijn contract. Maar nu ik naar mijn factuur kijk zie ik opeens dat het gewijzigd is naar internet, bellen en TV. Dit klopt niet en ik weet ook niet waarom ze dit hebben gedaan. Ik wil dit graag terugdraaien want ik heb bij mijn bestelling geen TV besteld.
Hi Tom, welkom hier.



Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi Tom, welkom hier.



Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Ik heb dit zojuist aangevuld
Dankjewel. Op het opgegeven klantnummer zie ik echter geen televisie. Zou je deze factuur willen mailen naar *** t.a.v. Alex en mij hier laten weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit uitzoeken. 🙂
Dankjewel. Op het opgegeven klantnummer zie ik echter geen televisie. Zou je deze factuur willen mailen naar *** t.a.v. Alex en mij hier laten weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit uitzoeken. :)

Verstuurd!
Heb het voor me. Geen zorgen. Dit staat inderdaad ongelukkig op de factuur vermeld, je hebt zeker geen televisie erbij. Eronder kun je zien wat je pakket is. 🙂



Ik ga bezig om dit aan te laten passen. 🙂