Skip to main content
Beantwoord

verkeerde film

• November 2, 2019
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Eefje21
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb zojuist per ongeluk de verkeerde film besteld. Moest de nl versie van Toy Story 4 hebben en heb per ongeluk de andere aangeklikt. Kan ik hier nog iets aan doen.

Gr Eefje 

Beste antwoord door Jiske_

Bedankt voor het aanvullen van de gegevens @Eefje21! Ik heb je een privébericht gestuurd via je forum profiel :slight_smile:  In dit geval heb ik de kosten van de film eenmalig kunnen vergoeden. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 2, 2019

helaas IK denk het niet wat jammer 🤔

Jiske_
Topper
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud Moderator
  • November 5, 2019

Hi @Eefje21 welkom op ons KPN forum! De film kan je helaas niet meer annuleren :( Ik kan voor je kijken of er nog andere opties zijn. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Eefje21
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2019

Hoi @Jiske_ ,

Ik heb de gegevens aangevuld .

Groetjes Eefje 

Jiske_
Topper
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2019

Bedankt voor het aanvullen van de gegevens @Eefje21! Ik heb je een privébericht gestuurd via je forum profiel :slight_smile:  In dit geval heb ik de kosten van de film eenmalig kunnen vergoeden. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!