Skip to main content
Beste...,

Ik wilde voor het eerst een film kiezen uit het pluspakket, voor mijn zoontje van 7 jaar voor morgenavond. Maar ik heb per ongeluk de film "vals" aangeklikt op "betalen".

Wat moet ik nu doen?

Hopelijk kunt u voor mij deze film annuleren, want deze film wil ik niet..

Met vriendelijke groet,

Anjani Bharos
Hoi @Ravi72, De films uit het pluspakket hoef je niet te annuleren, deze vallen binnen het aanbod en betaal je maandelijks en bedrag voor. Als het gaat over een film binnen het On Demand aanbod betaal je wel films. Wanneer je een film kiest bevestig je jouw aanvraag met een pincode en kun je daarna niet meer annuleren. Wij kunnen hier jammer genoeg ook niets meer aan doen. Hopelijk is het je duidelijk hoe het zit en werkt. Anders hoor ik graag van je.
@Ravi72, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Beste Marina,

Dank nog voor je reactie. Het was geen film uit het pluspakket, maar inderdaad uit on demand.

Gelukkig is het opgelost en is het bedrag gerestitueerd.

Groetjes,

Anjani

“Wanneer je een film kiest bevestig je jouw aanvraag met een pincode en kun je daarna niet meer annuleren. Wij kunnen hier jammer genoeg ook niets meer aan doen. Hopelijk is het je duidelijk hoe het zit en werkt. Anders hoor ik graag van je.”

De opmerking van @Marina_  blijkt toch niet helemaal te kloppen als ik het antwoord van @Ravi72 moet geloven. Misschien dat je restitutie kunt ontvangen, maar ik zou daar geen hoge verwachting van hebben. De beveiliging om met een pincode de film definitief te huren, is juist een extra maatregel om bijvoorbeeld een impulsieve keuze bij het huren van een film te voorkomen.


Reageer