Skip to main content

We hebben de verkeerde film gehuurd, nu kijken met tegenzin.. Hoe kan je een film annuleren. Allemaal chagrijnig!! 

​​​​​​

 

“Wanneer je een film kiest bevestig je jouw aanvraag met een pincode en kun je daarna niet meer annuleren. Wij kunnen hier jammer genoeg ook niets meer aan doen. Hopelijk is het je duidelijk hoe het zit en werkt. Anders hoor ik graag van je.”

De opmerking van @Marina_  blijkt toch niet helemaal te kloppen als ik het antwoord van @Ravi72 moet geloven. Misschien dat je restitutie kunt ontvangen, maar ik zou daar geen hoge verwachting van hebben. De beveiliging om met een pincode de film definitief te huren, is juist een extra maatregel om bijvoorbeeld een impulsieve keuze bij het huren van een film te voorkomen.

Overigens komen de bovenstaande opmerkingen uit dit topic vandaan. https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/verkeerde-film-besteld-473461


Hoi @Mirre74, welkom hier. 

Met zijn allen chagrijnig, dat is niet fijn. Echter kan een betaalde film niet meer geannuleerd worden. Je bevestigd deze nog met de betaalcode zoals Jeroen Ruiter ook al aangeeft. Dat is precies hoe het zit, ik kan daar niet meer van maken. :(