Skip to main content

Hallo, 

 

zojuist Sing 2 gehuurd toen ik erachter kwam dat we de Engelse versie hadden ipv de Nederlands gesproken versie. Kan ik dit ongedaan maken? Nu heb ik namelijk de Engelse en de Nederlandse moeten huren, waarvan ik de Engelse  versie niet kijk. 

Hmm dat is wel balen @JFH0110 🙁

De taalaanduiding in het overzicht is niet altijd superduidelijk, zeker niet als als je niet weet hoe je kunt zien of iets Nederlands of Engels gesproken is. Hier zijn we ons van bewust en men is bezig om te kijken of dit ander kan. In tussentijd wil ik graag aanbieden om het huurbedrag van de verkeerde film te vergoeden. Dat kan echter pas als doen als de factuur is gepubliceerd waar dat bedrag op staat. Zou je tegen die tijd weer aan de bel willen trekken?


Bedankt voor uw reactie, dat zal ik doen😊


Top! Ik markeer wel alvast een antwoord, ook al is de afhandeling nog niet voltooid. Hoor graag weer van je als de factuur er is!


Hi Maja,

 

zoals beloofd zou ik het laten weten als de factuur er is! Die is er sinds zojuist


Ah, dat was snel! 

Zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de datum en tijdstippen van het huren van deze films noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan ga ik er achteraan 😊


Gelukt hoor! ☺️


Top, thanks!

Ik heb de vergoeding doorgevoerd, op de volgende factuur krijg je het huurbedrag weer van ons terug 🙂


Super! Ontzettend bedankt voor je snelle reactie en moeite😊


Heel graag gedaan!