Skip to main content

Hallo. 

Wij hebben 2 tv ontvangers. Hebben afgelopen zaterdag gebeld dat er 1 niet meer goed werkte. We zouden een nieuwe krijgen. Toen we het mailtje kregen dat er 1 omgeruild ging worden zagen we dat het diegene was die niet kapot was. Hebben weer gebeld dat de verkeerde omgeruild ging worden dit was de Motorola.  Toen werd ons gezegd dat jullie die ook zouden omruilen omdat die al oud was. De nieuwe kwam op maandag  17 oktober  en hebben er 1 mee terug gegeven. Nu blijkt dat de verkeerde te zijn in jullie mailtje  zag ik te laat dat de Motorola mee had gemoeten.. en de andere krijg ik nu niet omgeruild heb al zo dikwijls gebeld maar jullie komen er niet uit. Jullie kunnen toch zien dat we er 2 hebben.  Nu ben ik bang dat jullie de tv ontvanger die retour is gegaan niet door hebben gekregen en dat ik zo de andere ook niet omgeruild krijg.

Hoop dat jullie het voor ons kunnen uitzoeken 

Hoi @Jawil, de Mototola ontvanger is al een oudje inmiddels inderdaad. Het lukt nu helemaal niet om die te vervangen, of is dat inmiddels wel gelukt?

Als het nog niet gelukt is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven. Dan weten we dat we met je mee kunnen kijken. Dit kan ook telefonisch met ons bekeken worden, daarvoor zijn we bereikbaar op 0800-0402.