Skip to main content

Beste KPN, 

van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug, tevens beloven jullie collega’s zaken en spreken ze elkaar tegen.

 

we hebben 2 tv kastjes, we hebben voor beneden een nieuw tv kastje gekregen om oude tv kastje  steeds stopte en opnames stopte en we weer opnieuw de opnamen moesten opstarten.

daarna ook een nieuwe modem gekregen om de oude kapot ging.

op dat moment heb ik aangegeven dat ik ook boven een nieuw tv kastje wilde en dan de arris die we beneden ook hebben want daar is het probleem mee opgelost.

nu ben ik vanaf zaterdag al bezig om het tv kastje van boven om te wisselen heb in middels 3x de verkeerd gekregen en elke keer wordt er beloofd en overlegd dat ik de goede opgestuurd krijg maar vandaag weer de verkeerde ontvangen.

afgelopen week 5x gebeld ruim 1,5 uur en 2x bij de xl winkel geweest en nu ben ik het zat.

vanmiddag gebeld met de klantenservice en ik was al boos maar die vriendelijke mevrouw gaf aan dat mijn verhaal niet klopten om de mensen niks beloven maar dat is wel gezegd en dat vind ik nog wel het ergste…… ik ben nu bezig om iets om te wisselen om het niet goed werkt en ik betaal 100% en dan mag ik toch ook verwachten dat het goed werkt…..??????/

normaal is jullie service goed maar nu is het nog erger dan waardeloos en ik voel mij als klant niet gehoord en gewaardeerd op deze manier.

 

als laatste heb ik van de week gevraagd of mijn belbundel aangepast kon worden per direct en dat kon alleen later als je terug belt om het niet geregeld is krijg ik te horen dat het niet kan en dit allemaal in 1 week 

Ben benieuwd naar jullie reactie!

mvg.

Albert Waller

Hoe bedoelt u een verkeerd kastje opgestuurd?


Hoe bedoelt u een verkeerd kastje opgestuurd?

Inderdaad, welk merk en type heeft u precies opgestuurd gekregen? En welk zou u willen hebben?

Verder: Bij KPN kan je maar 1 keer in de maand iets wijzigen. Dit is een beetje kort door de bocht en klopt niet helemaal. Maar dit zal mogelijk wel de reden zijn dat de belbundel nu niet gewijzigd kan worden.


We hadden een HMB2260 Arcadyan en zouden een Arris kastje krijgen die we al hebben nu en we geen problemen mee hebben. Dart wordt beloof.

inmiddels 2x Arcadyan gehad en tevens het zelfde probleem.

nu al vanaf zaterdag bezig ….


Heeft u de software van het nieuwe kastje al een keer opnieuw ingeladen?


Ok. Tja... volgens KPN is de 2260 een goedwerkend model. Een beetje traag, maar hij zou het goed moeten doen. 


Beste Jeroen al een paar keer gedaan, nu ik weer een nieuwe ( een zelfde) heb gekregen deZe niet aangesloten ik blijf niet aan de gang en daar wordt iets anders beloofd


Nick, traag mag maar beeld stoppen enz. Dat niet en dat hebben we met de arris dus niet meer dus het kan wel

 


Ik heb op de 4k versie na alle modellen gehad. Maanden lang problemen en zelfs een monteur. KPN krijgt het niet voor elkaar om een bepaald model op te sturen. Bij het aanvragen van een vervangend exemplaar is het dus afwachten welke geleverd word.

Mij hadden ze een 4k kastje beloofd omdat dit het enige kastje was wat ik nog niet had gekregen. Meerdere moderators hier maar ook telefonisch is alles geprobeerd om mij het laatste redmiddel aan te bieden. Helaas lukte dit niet en heb ik nog steeds een normaal model.

Als u steeds problemen ervaart denk ik dat een bepaalt type kastje het niet op gaat lossen.

Uiteindelijk is het bij mij nu maanden rustig en kan ik genieten van tv kijken al had ik drie weken terug toch nog wat gezeur een week lang.

Ik denk dat KPN met jou toestemming eens een week de lijn moet meten. Daar kunnen zij vaak al veel informatie uithalen.


Jeroen, het is toch raar als mensen iets beloven dat dan niet gebeurt, dan kan het zijn dat zaken niet lukken communiceer je dat toch? Ik werd net voor leugenaar uitgemaakt dan ga je toch echt te ver bij mij en ik ben nog steeds niet geholpen en daar baal ik van. We betalen 100% en krijgen dat er niet voor terug. Ik ben niet op zoek naar compensatie maar dat het wordt opgelost wordt. 


De medewerkers aan de telefoon kunnen niet eens bepalen welk kastje u krijgt. Dat bepaald de distributie afdeling. Het is afhankelijk van wat ze op voorraad hebben.

Als je een Hussel abonnement hebt, dan kun je voor € 2,50 extra per maand 4K aan laten zetten. Dan krijgt u 2 nieuwe 4K ontvangers met Bluetooth afstandsbediening. Na 6 maanden kunt u 4K weer uit laten zetten. De ontvangers houd u dan. Het is  iets wat je zelf moet willen ... maar het kan. Het kost je dus 15 euro. De 4K ontvangers hebben geen display. Dus geen weergave van de zender en geen klokje.


Maar wat is er dan traag? Ik ben er tevreden over.


Via de logistieke afdeling kan er gewoon een specifiek model opgestuurd worden.


Ha @Albert cW, welkom! Wat een nare situatie zo. Om maar direct even de pleister van de wond te trekken: we kunnen inderdaad niet vragen om een specifiek model. Als het systeem aangeeft dat de tv-ontvanger defect is, kunnen we een verzoek indienen om deze om te ruilen. Daarbij kunnen we niet aangeven welk type dit dan moet worden. Elk type ontvanger dat geleverd wordt, werkt naar behoren. We maken daar dus geen onderscheid in. Er is een uitzondering: bij een escalatie kunnen we via-via wel een verzoek indienen bij de logistieke afdeling voor een bepaald product. Hier zijn echter strikte voorwaarden aan gebonden en elk verzoek wordt individueel beoordeeld. Ik vind het heel jammer om te lezen dat jou dit wel, zelfs meerdere malen, beloofd is.

 

In dit geval is er voor mij (nog?) geen sprake van escalatie. Hoewel ik me voor kan stellen dat dit bij jou wel zo is. Hierboven is al één en ander uitgevraagd. Ik ben ook benieuwd wat er nu precies nog aan de hand is met de ontvanger die boven staat. Heb je alleen problemen met opnames? Hoe heb je deze ontvanger aangesloten op de Experia Box? Is dat bekabeld of via bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset? En als je de Arcadyan en de Arris omwisselt, ervaar je de problemen dan nog steeds op de Arcadyan?


Beste Marcia,

we hebben al een aantal zaken geprobeerd en elke keer ook overlegd wat het resultaat was.

we hebben meegemaakt dat het kastje wat we nu hebben werkt en geen probleem veroorzaakt.

als we dan overleggen en er wordt tot 3x toe dingen beloofd zelfs na het navragen dan mag ik er als klant toch vanuitgaan dat het dan ook geregeld wordt.

alles is bedraad en niet via het stopcontact/ draadloos. als iets niet goed werkt wil ik meedenken maar voor mij is nu echt klaar.

als klant wordt ik nu van het kastje naar de muur gestuurd en hier pas ik voor en als de dame ook nog gaat bewerken dat ik lieg is het helemaal klaar.

ik ben vanaf zaterdag al bezig en ruimt 1,5 gebeld met jullie dat is niet goed toch? Ik ben in staat om alles op te zeggen om ik niet serieus genomen wordt.

 Hoi 


"En als je de Arcadyan en de Arris omwisselt, ervaar je de problemen dan nog steeds op de Arcadyan?

Dit ook geprobeerd?


Dank je wel iedereen voor het meedenken en optie aan te dragen.

KPN klantenservice heeft mij vanmorgen gebeld en alles loopt en lijkt goed te komen.

 

fijne dag