Skip to main content

Beste KPN forum,

Ik heb een vraag over het uitzetten van een tv pakket.

Ik wilde het ESPN pakket uitzetten, maar ik krijg een wijzigingsbericht waarin staat

dat ik het pluspakket uitgezet heb.

Ik zou dit graag willen omdraaien. volgens mij had ik het goed gedaan via de app.

 

Graag hulp.

M.v.g.

Rob

 

Hoi @robknight, welkom bij ons op het forum. Als je ESPN wilt uitzetten is het wel gek als het Pluspakket wordt uitgezet inderdaad! Is het inmiddels al gelukt om het weer te wijzigen, bijvoorbeeld via de app nadat de wijziging was afgerond?


Hallo Jasper,

Ik heb contact gehad had met de chat en ze konden het niet meer wisselen.

Nu betaal ik het pluspakket zelf en moet de volgende maand het espn pakket uitzetten dan krijg ik het pluspakket weer gratis.

Dat heb ik al jaren gratis en deed mee met een actie van 3 maanden gratis espn.

Deze loopt (espn) volgende maand af en dacht optijd  op te zeggen en nou kost het me €9,95 voor een maand Pluspakket.

Grt,

Rob


Dat klinkt alsof je per ongeluk het gratis zenderpakket bij KPN Compleet hebt gewijzigd van Pluspakket naar ESPN, klopt dat? Als dat het is kunnen we dat inderdaad niet aanpassen, dat zenderpakket kan een keer per maand gewijzigd worden. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen zodat ik er ook mee kan kijken?

Als je een zenderpakket stopt gaat dit ook meteen uit, dat hoef je niet een maand van te voren te doen.


Hallo Jasper,

Ik dacht dat ik het goed had gedaan. 

Ik kreeg eerst een berichtje (e-mail van kpn) dat de volgende maand het espn afloopt en dat ik optijd moest opzeggen anders zou die na de actieperiode  doorlopen.

Daar heb ik op gereageerd en wilde het optijd uitzetten. 

Schijnbaar is er daar wat fout gegaan?

Grt,

Rob 


Bedankt voor de gegevens Rob. Zo te zien was het inderdaad het gratis zenderpakket wat was gewijzigd van Pluspakket naar ESPN, en dat kan maximaal eens per maand worden gewijzigd zoals ik al noemde. Dat kunnen we nu niet veranderen.