Skip to main content

Hi,

Vanavond Frozen 2 gekeken via KPN on demand. Helaas had ik hem eerst in het Engels gehuurd. Dat kunnen mijn kids nog niet volgen. Balen, maar daarna meteen nl editie gehuurd.

Is er een mogelijkheid om een refund te krijgen op de Engelse editie?

Ik kijk KPN via Budget alles in een. Maar on demand is van KPN (te zien aan het logo)

Hoor het graag en alvast bedankt.

Grtz, Gert-Jan

 

 

Goedemiddag @GertenJan, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Twee keer dezelfde film betalen alleen omdat het een andere taal is, is inderdaad niet nodig! Dus ik vergoed graag één van de films voor je. Echter kan ik dit pas regelen op het moment dat ze ook op de factuur staan. Ik kan op voorhand niet zien wat je extra hebt gekocht bij je televisie pakket. Het komt op de factuur van april of mei te staan (april indien je nog geen factuur hebt ontvangen voor april). Zodra het erop staat kan ik een correctie invoeren, wat dan die factuur erna wordt gecorrigeerd. 

Geef je mij even een seintje wanneer je de factuur hebt ontvangen waar beide films op staan of heb je een screenshot waarin staat dat je beide hebt aangeschaft (of foto van de televisie) met de kosten erbij? Dan kan ik het natuurlijk wel eerder corrigeren.

Vul dan ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!


Dankjewel. Ik meld me in deze post zodra ik de factuur binnen heb. Gegevens zal ik aanvullen.


Reageer