Skip to main content

Ik zag onderstaande opmerking op jullie forum. Wij hebben exact hetzelfde probleem. Via de Chat met KPN kregen we het antwoord dat er ‘gewoon een afstandsbediening die beschikbaar is wordt opgestuurd” en dat we “maar moeten wachten totdat KPN kiest om ons een keer een nieuwe AB te sturen “. Dit is niet echt het antwoord dat wij van KPN gehoopt en verwacht hadden…

Ons probleem is dus:
Onze bluetooth afstandsbediening (met netflix knop en zwarte achterkant) is van de een op andere dag kapot. Batterijen vervangen en reset geprobeerd maar hij doet niets meer. Gratis nieuwe afstandsbediening opgevraagd via de klantenservice en ontvangen.
Echter is dit er een met witte achterkant en witte ring om de OK-knop, die blijkbaar geen bluetooth ondersteunt. Voor ons is deze nutteloos, aangezien alles is weggewerkt. Hoe komen wij aan een nieuwe bluetooth afstandsbediening (met netflix knop, zilveren ring en zwarte achterkant)? 

Goedemiddag beste pim _G even gratis 0800 0402 bellen kpn voor een nieuwe afstand bediening als u ook de decoder Arris 4k 5202. Bezit. 😀👍


Hoi @Pim_G ,

Jammer dat de chat medewerker niet goed op de hoogte is.

Vul je Forumprofiel In en een moderator gaat dan alsnog de juiste afstandsbediening naar je opsturen!


Goedemorgen @Pim_G, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, dat je de verkeerde afstandsbediening opgestuurd krijgt en het daar dan maar mee moet doen. Ik wil dit graag voor je herstellen. Vul je Forumprofiel in en geef hier in het topic even een seintje, dan ga ik voor je aan de slag! 


Goedemorgen @Pim_G, ik zie dat je wel jouw profiel hebt ingevuld, maar vergeten was even een seintje te geven. Ik heb nu alsnog de juiste afstandsbediening, behorende bij jouw type tv-ontvanger, naar je opgestuurd. Deze afstandsbediening zal door POSTNL via briefpost worden bezorgd. 


Hallo,

 

bij mij is helaas ook de verkeerde afstandsbediening geleverd. Telefonisch besteld bij KPN maar verkeerde geleverd (met witte achterkant). zou ik alsnog een nieuwe afstandsbediening (met zwarte achterland) kunnen krijgen voor de Arris 4k 5202 ? 


De juiste afstandsbediening komt jouw kant op @jpstm 


Hallo, 

in mijn zoektocht naar waarom mijn Aris 4K 5202 vervangende afstandsbediening het niet meer doet met Bluetooth, kwam ik dit topic tegen. Er is als vervanging een compleet witte afstandsbediening opgestuurd onder Bluetooth. Is het mogelijk een correcte te ontvangen?


De juiste afstandsbediening komt jouw kant op @PatrickPW