Skip to main content

Hoi allen!

Ik zoek een verlengde kabel voor mijn Arris tv kastje. Hij moet ca. 4 meter lang zijn. Ik wil

mijn oude tv ophangen op de slaapkamer, maar er zit geen stopcontact in de buurt. Nu wil

ik onder de gording balk een lange tv voedingskabel, de ethernetkabel en dus de voedingskabel voor het tv kastje (die ik achter de tv wil plaatsen) mooi afleiden richting wand en hier een gat boren naar de naastliggende kamer alwaar een stopcontact zit in een vaste kledingkast. In deze kast komt ook de ethernetkabel boven. Kan ik dus de voedingskabel van het Arris kastje verlengen middel solderen van de kabel? Of zijn ze ergens in langere versie te koop? Ik kan ze zelf niet vinden met het juiste gele plugje. 
hoor het graag! Dank!

Hoi @Niekert, welkom bij ons op het forum. Het gaat om een langere stroomkabel dus begrijp ik. We hebben geen langere varianten en het is niet de bedoeling dat je daarmee gaat solderen. De tv-ontvanger en stroomkabel blijven onze eigendom, dus die moeten intact weer terug als het abonnement stopt. 

Is het niet makkelijker om een verlengsnoer te leggen op die plek en de stroomkabel van de tv-ontvanger daarop aan te sluiten?


@Niekert

 

Zie hier.

Als ik het goed heb, moet je 5.5 x 2.1 stekkers op de kabel hebben. (beide kanten, 1 kant male en 1 kant female).