Skip to main content

Waarschijnlijk ga je minder betalen als je je contract verlengd en upgraden heb je recht op welkomstcadeau. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Waarschijnlijk ga je minder betalen als je je contract verlengd en upgraden heb je recht op welkomstcadeau. 

 

Nee je heb geen recht op een welkomst kado als je al klant bent.


Waarschijnlijk ga je minder betalen als je je contract verlengd en upgraden heb je recht op welkomstcadeau. 

 

Nee je heb geen recht op een welkomst kado als je al klant bent.

Ik had mijn abonnement verlengd naar Tv+ ,kreeg welkomstcadeau en abonnement teruggedraaid naar oude abonnement een ik mocht mijn welkomstcadeau behouden, ik praat uit ervaring en ik moet wel bij schijven je moet wel een goede medewerker treffen die bij kpn werkt de meesten zijn niet zo correct. 


Ik had mijn abonnement verlengd naar Tv+ ,kreeg welkomstcadeau en abonnement teruggedraaid naar oude abonnement een ik mocht mijn welkomstcadeau behouden, ik praat uit ervaring en ik moet wel bij schijven je moet wel een goede medewerker treffen die bij kpn werkt de meesten zijn niet zo correct. 

Heel vreemd dat je het welkomst kado mocht houden?

Wat was het?

Ik vermoed dat dat niet de bedoeling is…


Heel vreemd dat je het welkomst kado mocht houden?

Wat was het?

Ik vermoed dat dat niet de bedoeling is…

 

Actiekorting eerste 3 maanden korting op internet abonnement en 6 maanden €6,99 korting op pluspakket 

Wat ik zeg ,je moet het treffen, 


Actiekorting eerste 3 maanden korting op internet abonnement en 6 maanden €6,99 korting op pluspakket 

Wat ik zeg ,je moet het treffen, 

Maar je noemt welkomst kado?

Maar je bedoelt dus welkomst korting?

Dan idd geluk gehad en niet iets wat normaal gebeurt.

Al bestaat de kans nog steeds dat ze dat terug draaien natuurlijk.


Maar je noemt welkomst kado?

Maar je bedoelt dus welkomst korting?

Dan idd geluk gehad en niet iets wat normaal gebeurt.

Al bestaat de kans nog steeds dat ze dat terug draaien natuurlijk.

Kan niet teruggedraaid worden er is een overeenkomst verstuurd door kpn net zo als de meeste hier denken niet terug te kunnen gaan naar oude abonnement in de overeenkomst staat ook iets over 14 dagen bedenktijd..

Wat ik altijd doe wanneer ik merk dat het gesprek niet loopt dan beëindigd ik het gesprek en probeer later totdat ik een prettig persoon aan de lijn krijgt, tja het duurt soms dagen bij kpn om een goede medewerker tegen te komen


@J.D.P Nee die korting hoorde bij de verlenging en die heb je geannuleerd toch?

Dus dan heb je nu feitelijk geen recht er meer op.

 


@J.D.P Nee die korting hoorde bij de verlenging en die heb je geannuleerd toch?

Dus dan heb je nu feitelijk geen recht er meer op.

 

Jawel, ik heb mijn contract verlengd met 12 maanden, theoretisch ben ik een nieuwe klant

Er is wel een verschil tussen een abonnement verlengen of een abonnement aanpassen.

Bij een abonnement verlenging wordt er een nieuwe overeenkomst verstuurd met 14 dagen bedenktijd en waarom zou ik geen recht hebben op een korting? 

Er heeft een verlenging plaats gevonden  

Bij een contractverlenging heeft iedereen recht op een korting wat er op moment van verlenging geld. 

Waarom zou iemand zijn abonnement verlengen zonder enig voordeel ?


Jawel, ik heb mijn contract verlengd met 12 maanden, theoretisch ben ik een nieuwe klant

Nee, bij verlengen van je contract ben je geen nieuwe klant. Je bent pas een nieuwe klant als je minimaal zes maanden geen abonnement bij KPN hebt gehad.

 

Waarom zou iemand zijn abonnement verlengen zonder enig voordeel ?

Waarom heb jij jouw contract verlengd?


@wjb 

Mijn abonnement was verlopen en maandelijks opzegbaar, ik wilde naar TV+  en voor kpn was dat een reden om automatisch het abonnement te verlengen. 

Terug draaien van het abonnement bood kpn een 12 maanden contract aan en ik wilde er wat voor terug vandaar mocht ik die korting behouden.

Teruggedraaid omdat ik was niet tevreden met Tv+, ik snap het is vrij nieuw en heeft wat kinderziektes maar ik wil tv kijken zonder gedoe

Bij  een 12 maanden abonnement weet kpn zeker dat ik de komende 12 maanden klant blijft en wat heb ik er aan zonder een korting.. 

Het is wel slim om om de 12 maanden het abonnement te verlengen mits je bij kpn blijft,

Wat is het verschil tussen een nieuwe klant en een bestaande klant met een nieuwe abonnement?


Nogmaals, je bent pas een nieuwe klant als je minimaal zes maanden geen abonnement bij KPN hebt gehad. Ik kan het helaas niet duidelijker verwoorden maar dat is dus de richtlijn, niet dat je als bestaande klant een nieuw contract aangegaan bent. Het zou wat worden als dat wel het geval zou zijn immers dan moeten de abonnementskosten sterk omhoog want die kortingen moeten toch ergens door bekostigd worden.


Nogmaals, je bent pas een nieuwe klant als je minimaal zes maanden geen abonnement bij KPN hebt gehad. Ik kan het helaas niet duidelijker verwoorden maar dat is dus de richtlijn, niet dat je als bestaande klant een nieuw contract aangegaan bent. Het zou wat worden als dat wel het geval zou zijn immers dan moeten de abonnementskosten sterk omhoog want die kortingen moeten toch ergens door bekostigd worden.

We snappen allemaal dat het draait om geld verdienen, ik heb geen aandelen in kpn ,mijn opa of oma heeft nooit bij de ptt gewerkt en heb ook geen andere familieleden die bij kpn werken.

Ik kijk naar mijn eigen portemonnee.,Krijg ik geen korting bij een abonnement verlenging stap ik over.

Waarom zou ik €70,- betalen als het ergens ook  kan voor €35,.

Wanneer je dreigt om op te stappen dan is veel mogelijk.niet alleen bij kpn 

 


Ik kijk naar mijn eigen portemonnee.,Krijg ik geen korting bij een abonnement verlenging stap ik over.

En begrijp je dan niet dat je die kortingen die je krijgt uiteindelijk door de abonnee en dus ook door jou, betaald worden. 

Ik pleit er juist voor dat providers ophouden met die welkomstkortingen en met de besparing die dat oplevert de abonnementstarieven verlagen.


Ik kijk naar mijn eigen portemonnee.,Krijg ik geen korting bij een abonnement verlenging stap ik over.

En begrijp je dan niet dat je die kortingen die je krijgt uiteindelijk door de abonnee en dus ook door jou, betaald worden. 

Ik pleit er juist voor dat providers ophouden met die welkomstkortingen en met de besparing die dat oplevert de abonnementstarieven verlagen.

Als kpn die welkomstkortingen stopt vind ik het prima dan maar niemand kortingen.

Waar ik problemen mee hebt waarom onderscheid tussen nieuwe en bestaande klanten,het gaat ook om apparaten,.Een bestaande klant moet smeken of het kastje tegen de muur gooien voordat je in aanmerking komt voor een nieuwe. 


Waar ik problemen mee hebt waarom onderscheid tussen nieuwe en bestaande klanten,het gaat ook om apparaten,.Een bestaande klant moet smeken of het kastje tegen de muur gooien voordat je in aanmerking komt voor een nieuwe. 

@J.D.P het milieu is ook iets wat u totaal niets interesseert zeker? 

Een tv ontvanger moet makkelijk 10 tot wel 15 jaar meekunnen. Als het milieu u lief is, dan accepteert u het ook dat u zo lang doet met een tv ontvanger. En dat er andere klanten zijn die een nieuwer model hebben.


Waar ik problemen mee hebt waarom onderscheid tussen nieuwe en bestaande klanten,het gaat ook om apparaten,.Een bestaande klant moet smeken of het kastje tegen de muur gooien voordat je in aanmerking komt voor een nieuwe. 

@J.D.P het milieu is ook iets wat u totaal niets interesseert zeker? 

Een tv ontvanger moet makkelijk 10 tot wel 15 jaar meekunnen. Als het milieu u lief is, dan accepteert u het ook dat u zo lang doet met een tv ontvanger. En dat er andere klanten zijn die een nieuwer model hebben.

Klopt,Het milieu interesseert mij totaal niets.


We dwalen af,het ging om een welkomstkorting krijgen of niet.
Ik heb overigens wel een welkomstkorting gekregen en ik ben een bestaande klant.
Als in het regelement van kpn zou staan dat bestaande klanten geen recht op kortingen mogen krijgen dan had ik nooit een korting mogen krijgen .
Blijkbaar  bepaalt een medewerker ter plekke of een bestaande klant een korting krijgt of niet.
Het schijnt en komt er op neer dat sommige hier denken het beter te weten dan een medewerker van kpn .


Ik ben ook al jaren een trouwe klant zonder vragen of zoiets. 

Nu zie ik dat TV+ bestaat en zou dit ook willen als bestaande klant.

Ook ik krijg geen voorstel als trouwe klant noch cadeau. 

 

Het woord klantenbinding of met dank voor lang klant zijn, kennen ze niet bij KPN.

Echt jammer…..