Skip to main content

Meermaals voorgekomen dat een verlenging van een wedstrijd wordt afgebroken.Kwam in het verleden niet voor als je het nummer van het programma uit de TV gids invoerde.Dan liep de opname door.Is dit te repareren?

Hoi @nicoenbep 
Dat klopt maar toen hadden ze PDC.
Dan stuurde de omroep een signaal mee wat de recorders opvingen en zo kwamen alle opnames op tijd er op.
Dit is al enkele, zeg meer vele,  jaren geleden gestopt, dus dat gaat nu niet meer.
De oplossing is als je het vermoedt dat het kan gebeuren, neem dan ook het achterliggende programma op.


Neem bij wedstrijden die verlengt kunnen worden; zelfs met strafschoppen, altijd het volgende programma ook op.

Bij de VRT moet het zelfs want die zijn überhaupt niet zo strikt met hun tijden.

Kwam in het verleden niet voor als je het nummer van het programma uit de TV gids invoerde.Dan liep de opname door.

Dat is wel een lang geleden verleden. Uit de VHS tijd. En alleen NPO 1,2,3 (PDC) en ARD en ZDF (VPS).

Ik kijk een hele wedstrijd live. Of ik kijk de samenvatting. Achteraf de live opgenomen wedstrijd helemaal kijken doe je toch niet?


Goedemorgen @nicoenbep en welkom hier op ons forum!
Ik zie dat je vraag al is beantwoord door@PeterG als @huistijger en ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad. Simpelste oplossing is inderdaad door ook het volgende programma op te nemen, op die manier weet je zeker dat je ook altijd de verlenging & strafschoppen kunt kijken :)Â