Skip to main content

Verloop over communicatie met KPN over mijn aansluiting van apparatuur

Maandag 9 nov

Sms apparatuur verzonden

Dinsdag 10 nov.

Apparatuur ontvangen

Donderdag 12 nov.

Uitval internet, WIFI en vast bellen

Gebeld met KPN:

Geplande monteur voor maandag 16 nov verschoven naar vrijdag 13 nov 8.00 u.

Bevestigd via sms op donderdag 12 nov

Ook herinnering sms ontvangen dat monteur 13 nov komt.

Vrijdag 13 nov.

Monteur geweest en alles netjes geïnstalleerd.

Zondag 15 nov 9.10 u. sms ontvangen dat monteur op maandag 16 nov. Komt, hoewel KPN medewerkster dit al had geannuleerd en verschoven naar vrijdag 13 nov.

Via web site heb ik geprobeerd de monteur af te zeggen, maar kreeg de mededeling dat ik geen afspraak met een monteur had.

Maandag 16 nov.

Ca. 12.30 u. toch monteur aan de deur.

Na uitgelegd dat het via KPN medewerkster al geregeld was op vrijdag de 13e nov. ging monteur weg.

Op dinsdag sms ontvangen dat ik de tv kon installeren:

Vreemd was al op vrijdag 13 nov. gebeurd door monteur.

Met KPN medewerkster gebeld: alles prima uitgezocht, bleek communicatie foutje te zijn geweest bij KPN.

Toezegging door medewerkster dat ik geen factuur zou krijgen omdat de monteur maandag de 16e voor niets is geweest.

Maandag 16 nov. Email ontvangen:

Uw pakketwijziging naar Hussel Internet 50 Mbit/s is volledig gereed en kan vanaf nu worden gebruikt. Heel veel plezier met uw gewijzigde pakket!

Vreemd want vreemd was al op vrijdag 13 nov. gebeurd door monteur.

Maandag 16 nov. Email ontvangen:

‘Hierbij bevestigen wij de annulering van uw afspraak met de monteur

Aansluitdatum:

Zodra uw verbinding gereed is, en u kunt beginnen met de installatie, krijgt u een bevestiging via sms op telefoonnummer 0622523412.’.

Vreemd: want vreemd was al op vrijdag 13 nov. gebeurd door monteur.

 Maandag 16 nov. Email ontvangen:

 Onze monteur is net bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden helaas niet kunnen afronden. De reden hiervoor hebben we in de bijlage beschreven.

Op opdrachtbon staat:

De bestelde producten en diensten zijn niet volledig geleverd.

Oorzaak: 25. Monteursopdracht niet nodig, DHZ door klant

Vreemd: volledig pakket al op dinsdag 10 nov. Ontvangen.

DHZ door klant klopt niet want de installatie is door een monteur op 13 nov. gedaan.

Verder ben ik uiterst tevreden over de monteur die de installatie gedaan heeft en over de KPN medewerksters aan de telefoon. :thumbsup_tone5:

Hi Paul, welkom hier. 

Wat een bijzondere gang van zaken. Ik vermoed dat er hier 2 opdrachten voor monteurs naast elkaar liepen, mijn excuses hiervoor. 

Werkt alles nu verder goed? Of kan ik nog iets voor je betekenen? 


verder werkt alles prima! ben zeer tevreden over de monteur die bij mij alles netjes geinstalleerd heeft. Zeer vriendelijk en deskundig. Ook zeer tevreden over de medewerksters aan de telefoon: vriendelijk en oplosingsgericht en nemen de tijd! 


verder werkt alles prima! ben zeer tevreden over de monteur die bij mij alles netjes geinstalleerd heeft. Zeer vriendelijk en deskundig. Ook zeer tevreden over de medewerksters aan de telefoon: vriendelijk en oplosingsgericht en nemen de tijd! 

Nogmaals dank voor je bericht.Â