Skip to main content

Vermoedelijke storing ‘krakend geluid op de zender RTL4’

We zien al een aantal weken berichten over krakend geluid bij RTL4. De storing lijkt telkens van korte duur maar keert ook telkens terug. Tot nu toe heeft de techniek nog geen oorzaak gevonden.

 

Verwachte eindtijd:

Onbekend

 

Status:

Jullie voorbeelden zijn welkom. Vul je profiel in met postcode + huisnummer en klantnummer. Deze kun je vinden op een factuur of in MijnKPN. Geef vervolgens een seintje in dit topic en laat  weten op welke datum en welk dagdeel je de storing hebt gehad. 

We sturen alles direct door om het onderzoek te bevorderen. 

Zou je het als test eens kunnen proberen zonder die Sonos Soundbar @Kuwerti? Speelt het dan ook of is het dan weg/minder? 

Het zou kunnen dat er iets in de combinatie niet helemaal lekker gaat, door dat te testen kunnen we dat verder bekijken.


Dat kan. Ik heb het geluid natuurlijk ook op mijn tv (standaard volume 0) maar als ik het gekraak heb zal ik tv volume omhoog zetten om te kijken of het daar ook kraakt. 


HoiHoi

storing komt en gaat.

via oude telefoonkabel, de enige verbinding die mogelijk is, aan een experiabox. (ja ik weet het, heel erg dat er nog niet overal glasvezel ligt)

Een 4 G router welke weinig verchil geeft maar toch mijn recht op €5,= korting voor sloom internet laat vervallen 😪 Ook de gratis wifiversterkers krijgen we niet omdat we meerdere jaren trouwe klant zijn en alleen nieuwe klanten hier recht op hebben (beetje raar dat vaste klanten geen beloning krijgen voor hun blijvende lidmaatschap) Of zou het komen dat wij alleen maar KPN kunnen afnemen vanwege de oude PTT telefoon kabel en toch geen keus hebben waar we willen afnemen?! 🤔

 

Het feit dat het hier vaak maar 1 zender betreft welke stoort, zegt mij genoeg, dit moet aan de uitzending liggen.

Of dit door een defcte kabel of verdeelkast op RTL ligt is mij n raadsel maar mijn tv (geen hoogstaand model) geeft geen mankementen bij andere zenders (panasonic- stereo via HDMI)

Fijne dag allen,

Henderika

*admin: privégegevens verplaatst naar profiel