Skip to main content

ik zou nu toch wel heel graag 3 nieuwe ontvangers willen krijgen. ik betaal een godsvermogen iedere maand om voor mijn abonnement bij KPN, maar de ontvangst wordt steeds slechter. kastjes blijven hangen, reageren helemaal niet, of enorm traag. Al meerdere keren een harde reset gegeven en de software opnieuw geinstalleerd, maar ben er nu toch wel klaar mee. Ik wil nu de nieuwe kastjes ontvangen, want volgens mij krijg ik iedere keer oude zooi en daar betaal ik niet voor

de serienummers en modellen zijn:

Edit: weggehaald door moderator i.v.m. privacy.

 

Goedemiddag beste als u nog een Motorola bezit die kunt u omruilen voor een nieuwe decoder. Andere modellen niet of ze moeten stuk zijn. Bel me kpn gratis 0800 0402 die kunt het voor u Regelen 🙂


Beste @Onbekende klantnummers,

Welke tv ontvangers heb je nu? Mocht dit een Motorola 1853 of ouder zijn dan kun je via deze onderstaande link de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Drie niet goed werkende ontvangers is te toevallig.  Er is wat anders aan de hand. Zijn ze bekabeld aangesloten op het modem? Ergens een switch zonder igmp snooping misschien??


 

Drie niet goed werkende ontvangers is te toevallig.  Er is wat anders aan de hand. Zijn ze bekabeld aangesloten op het modem? Ergens een switch zonder igmp snooping misschien??

Als het alle 3 Motorola´s zijn zou het best kunnen,Al had ik die laatst ook nog en live tv kijken werkte nog prima,Alleen opstarten uit stand-by duurde (te) lang.


Hoi @Onbekende klantnummers en welkom hier!

 

Kun je eens kijken wat voor type ontvangers je in gebruik hebt? Als dit inderdaad de Motorola ontvangers zijn dan kun je deze gratis om laten ruilen en daar kun je deze link voor gebruiken. Mocht het om ander type ontvangers gaan dan hoor ik dat ook graag!


Hallo @Onbekende klantnummers , is het inmiddels allemaal gelukt of kan ik vanaf hier wellicht nog iets voor je betekenen?


Goedemiddag @Onbekende klantnummers , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik er vanuit dat mijn hulp niet meer nodig is en sluit ik dit topic!