Skip to main content

Ik kijk TV met een ontvanger en op een andere TV met de app. Nu vroeg ik me af of de opnames die via de ontvanger zijn ingesteld ook zijn te bekijken via de app. Vooralsnog zie ik de opnames van de ontvanger niet in de app verschijnen, dus ik vermoed dat dit niet werkt. Maar hoor graag of dit klopt.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Ik vermoed dat je de opnames hebt gemaakt op kanaal 661 en hoger (glas hd) en die zijn niet terug te zien in de app of op de smart tv app.

Een veel gehoord probleem en klacht maar KPN doet er niets aan.

Als je opneemt vanaf kanaal 1 kan je ze wel bekijken in de app.


Ik kijk TV met een ontvanger en op een andere TV met de app. Nu vroeg ik me af of de opnames die via de ontvanger zijn ingesteld ook zijn te bekijken via de app. Vooralsnog zie ik de opnames van de ontvanger niet in de app verschijnen, dus ik vermoed dat dit niet werkt. Maar hoor graag of dit klopt.

 

Heb je glasvezel of koper? 

Inderdaad 661-670 (eerste 10 kanalen in de originele stream) kan je helaas nog niet bekijken via de app's.

Hopelijk komt KPN de belofte van enkele jaren geleden na en kan je ook HD glas kanalen vanaf 1 kijken en is dit probleem eindelijk opgelost. 


Dat zal het inderdaad zijn. Opnames in huiskamer zijn op de glasvezelkanalen. Die biedt de app niet aan. Bedankt voor de opheldering. 


Er is op dit forum al veel geschreven over dit probleem. En ik snap de ergernis van klanten zoals @wjb hierover volledig. Als ik hier glasvezel zou hebben, zou ik mij hier ook heel erg aan storen.

KPN zal dit onderhand echt eens moeten oplossen.

En zolang KPN dit niet doet, zal er na het programmeren van een programma van een glaszender een melding in het scherm moeten komen. Iets als: “Let op, u kunt deze opname alleen op de tv-ontvanger kijken.”


KPN zal dit onderhand echt eens moeten oplossen.

Dat ben ik volkomen met je eens en al helemaal als je ook nog het woordje "eens" vervangt door "snel" of "heel snel".

Ik strijd hier nu al drie jaar voor maar tot op heden zonder resultaat.

Gelukkig zien we de wens de laatste tijd steeds vaker opduiken en dus hoop ik dat kpn hier nu echt iets mee gaat doen.


KPN zal dit onderhand echt eens moeten oplossen.

Dat ben ik volkomen met je eens en al helemaal als je ook nog het woordje "eens" vervangt door "snel" of "heel snel".

Ik strijd hier nu al drie jaar voor maar tot op heden zonder resultaat.

Gelukkig zien we de wens de laatste tijd steeds vaker opduiken en dus hoop ik dat kpn hier nu echt iets mee gaat doen.

 

Dat hoop ik en vele anderen ook @wjb 

KPN houd de glasvezel abonnees aan het lijntje, terwijl veel abonnees een beter beeld krijgen en er veel positieve reclame voor KPN uit kan komen.