Skip to main content

Mijn buurman is deze week aangesloten KPN-glasvezel. Hij heeft midden in het dorp de zelfde postcode als wij. Hij kan wel TV-noord ontvangen op kanaal 501 en wij niet. Volgens de postcodecheck kan het niet. Waarom kan hij wel TV-noord ontvangen. Wij zijn ook verbonden met Groningen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @bernhard73, welkom op het forum!

Het aanbod van regionale zenders is afgestemd op de locatie waar je woont, er hoort dus geen verschil in het aanbod aanwezig te zijn als jullie in hetzelfde dorp wonen :thinking: Als de postcodecheck voor regionale zenders aangeeft dat de zender niet beschikbaar is, zal dat inhouden dat je in een provincie woont die niet direct grenst aan de provincie Groningen, en hoort je buurman deze zender óók niet te ontvangen, het is mij een raadsel waarom dat wel het geval is. Dit zal een foutje van onze kant zijn :wink:

TV-Noord heeft overigens een livestream, zodat je alsnog alles kunt bekijken!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen :slight_smile:


Wil je tv-noord in het pakket hebben moet je de KPN-provider opzeggen, naar een andere provider gaan, deze weer opzeggen en dan weer naar KPN gaan dan heb je automatisch TV-noord in je pakket zitten op kanaal 501!!!!!!


Het aanbod van regionale zenders is afgestemd op de locatie waar je woont volgens KPN. Wij ontvangen wel Omroep Friesland. Deze provincies grenst ook niet aan gelderland.


Omrop Fryslân wordt in het gehele land aangeboden, daar betaald Omrop Fryslân voor.


Wil je tv-noord in het pakket hebben moet je de KPN-provider opzeggen, naar een andere provider gaan, deze weer opzeggen en dan weer naar KPN gaan dan heb je automatisch TV-noord in je pakket zitten op kanaal 501!!!!!!

Waar baseer je dit op? TV-Noord is en blijft alleen beschikbaar in de provincies Groningen, Friesland en Drenthe, in de andere provincies hoort zender 501 niet open te staan.

Omrop Fryslân wordt in het gehele land aangeboden, daar betaald Omrop Fryslân voor.

Dit is een uitzondering, aangezien Omrop Fryslân er inderdaad voor gekozen heeft om zélf de kosten te dragen voor het uitzenden in het gehele land, vandaar dat je die zender wél kunt bekijken :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!