Skip to main content

Hallo allemaal! Afgelopen twee weken heb ik vaak gebeld, omdat er sinds enige tijd niet meer consequent te zien is welke producten ik afneem bij KPN op de app.

27-07 De spreekwoordelijke ellende begon toen ik op 27 juli belde met KPN om te vragen naar een extra, vervangende 4K ontvanger. Inmiddels weet ik dat dat niet kan. Maar toen is voor mij voor €2,50 4K aangezet en zou ik een retourdoos ontvangen om mijn HD ontvang terug te zenden. Dit is natuurlijk onzin. Tegelijkertijd kreeg ik op MijnKPN te zien dat mijn extra TV ontvanger was doorgestreept, maar ik heb deze nog steeds (ook het gratis opnemen pakket). Het is ook nooit de bedoeling geweest om deze extra ontvanger af te melden. Zie foto’s!

03-08 Op drie augustus heb ik gebeld om na te gaan of dit problemen oplevert en of ik wel de juiste producten heb aanstaan. De collega aan de lijn gaf aan dat hij het allemaal goed ziet staan en dat de doorgestreepte producten waarschijnlijk een fout betrof.

12-08 Gisteren heb ik via de app twee extra zenderpakketten besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik opeens de mail dat ik twee nieuwe zenderpakketten heb besteld, maar ook de extra tv ontvanger heb verwijderd. Hiervoor krijg ik een doos om deze te retourneren. Overigens zijn de zenderpakketten nog steeds niet actief, kan ik geen nieuwe wijzigingen maken en klopt er nog steeds geen zak van.

Waar moet ik zijn om de verwijderde diensten te annuleren? Ik wil namelijk wel gewoon een tweede, extra ontvanger. En hoe kan het dat ik na 18 uur nog geen nieuwe zenders kan zien. Op de website van KPN staat dat ik binnen 15 minuten kan genieten van de nieuwe zenders.

Dik pak tekst. Bij voorbaat dank voor de genomen moeite!

Als je het nog niet hebt gedaan, vul dan je gegevens in je account in op dit forum.

Een moderator (KPN medewerker) helpt je dan z.s.m. verder.

 

P.S.

Alleen de KPN medewerker kan jouw gegevens zien.


Ik heb zojuist een bekwame medewerker gesproken die een en ander heeft gecorrigeerd, gelukkig. Wellicht dat ook de doorgestreepte producten zullen verdwijnen uit MijnKPN. Hiervoor moet ik even wachten. Voor nu is het acute probleem wel opgelost. Bedankt!