Skip to main content

Kan iemand het verschil vertellen tussen de HMB2260 en de HMB2260 V2

 

Mijn ontvangers van het oudere type worden behoorlijk warm.

Nu loopt er al een actie om 1 ontvanger om te ruilen.

Op dit forum lees ik dat dit niet goed is een de stekker eruit moet halen.

Ook loopt er een handmatige bestelling bij logistiek om de ander 2 ontvangers ook om te ruilen,

echter wacht ik al een paar dagen om reactie van de klantenservice / logistiek.

Heb hier gisterenmiddag nog navraag over gedaan, maar de medewerkster zag geen probleem op afstand met de ontvangers en worden niet vervangen dat ze te heet kan volgen haar geen kwaad.

 

Graag snel een reactie terug,

met vriendelijke groet,

 

Hoi @691820, welkom hier. 

Te warm lijkt mij niet goed. Hier zou een bestelling voor lopen, maar ook weer niet? Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en de laatste drie cijfers van de serienummer van de ontvanger(s) die heel heet worden? Hoor ik graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


De V2 is een updatet versie van de V1. 

Ik heb de 2260 V2 en de 2952 en beide werken, gelukkig, goed bij mij. 


Hoi Bart,

Inmiddels is er een ontvanger vervangen voor een HBM 2260 V2, even afwachten of deze ook zo warm wordt.

Je reactie geeft allen nog geen antwoord op het verschil tussen de HMB2260 en de HBM2260 V2.

De reactie van Joop2011 kan ik technisch niet mee.

Zit meer te wachten op het technische verschil.

 


Ik ga er niet van uit dat deze zo warm wordt. 

Het echte verschil, dat weet ik niet. Ander Chipje misschien, ik durf het zo niet te zeggen. 


Het zijn identieke ontvangers @691820. Ze hebben alleen hardware van een ander merk (van binnen) maar wel met dezelfde specificaties. Dat is eigenlijk het enige verschil met de v1 en V2.