Skip to main content
Ik heb recent via KPN een abonnement genomen op Videoland. Alhoewel het menu verouderd en niet praktisch is (vergelijkbaar met bijv. Netflix) kan ik op tv alles van Videoland kijken. Wanneer ik dit via de app wil doen, en bovenstaande handleiding volg kan ik bij films en series van Videoland komen. Echter staan van verschillende series lang niet alle afleveringen er op. Hoe is het mogelijk dat dit zo kan terwijl er een fors bedrag per maand voor moet worden betaald?



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Gezien de hoeveelheid uren content valt dat forse bedrag wel mee in mijn ogen, koop dat allemaal eens.



Zie je verschil in content via de app en via de tv ontvanger? Afleveringen die op de ontvanger zichtbaar zijn zie je niet via de app?
Beste Galdor,



Ik doelde niet op het bedrag welke ik voor Videoland betaal maar voor KPN.



Om jouw vraag te beantwoorden: ja, via de app zijn van verschillende series niet alle afleveringen beschikbaar, terwijl deze via de tv wèl beschikbaar zijn. Ik weet niet of dit tijdelijk is, maar het lijkt mij toch vreemd dat een app niet dezelfde content aanbied als de content welke ik op tv (via On Demand -> Videoland) kan kijken?


Ik doelde niet op het bedrag welke ik voor Videoland betaal maar voor KPN.



Zo bekeken heb je wel een goed punt.





Om jouw vraag te beantwoorden: ja, via de app zijn van verschillende series niet alle afleveringen beschikbaar, terwijl deze via de tv wèl beschikbaar zijn




Dat is en blijft vreemd ik weet het antwoord wel maar laat het beantwoorden aan een KPN medewerker over, dit verschil is al vaker opgemerkt.
@KPN graag een respons?
Hoi @Nelis85 . Het is (helaas) een issue dat ik herken. Mijn collega @Susan_ heeft hier een paar dingen over uitgezocht. Niet alles is in de juiste formaat beschikbaar. Met name wat oudere series.

Kun je vertellen om welke serie(s) het gaat?
Hey Erwin, het betreft o.a. Handmaids tale
Die titel heb ik teruggevonden tussen de interne storingsmeldingen. Er was sprake van een issue met hardware en zou nu hersteld moeten zijn. Ik begrijp dat jij hier nog wel afleveringen mist via de app? (voor de zekerheid, je bedoelt de KPN itv app, toch? )
Beste Erwin,



Bedankt voor jouw reactie. We kijken idd via de KPN iTV app. Helaas is hetgeen niet opgelost. Van seizoen 1 staat alleen aflevering 1 er op en van seizoen 2 afleverling 1 en 9 t/m 13. Er mist dus erg veel. Dit is een concreet voorbeeld van slechts 1 serie. Hoe is dit mogelijk en waarom duurt het zolang om zoiets op te lossen terwijl het blijkbaar al lang bekend is?



Ik ben tevens benieuwd wat KPN hier aan gaat doen om de consument die een fors bedrag per maand voor KPN betaald tevreden te houden?
Begrijpelijk, Nelis. Ik heb zojuist een melding gemaakt bij onze technische dienst. Ik laat je weten hoe dit afloopt!
Dat is mooi Erwin, maar hoe lang gaat dit duren? Ik begrijp uit dit forum dat deze problemen al ruim een jaar lopen..
Dat durf ik niet te zeggen, Nelis. Ik heb je wel een privébericht gestuurd, kun je daar op reageren?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust ( en lees ook even mijn privéberichtje)
Beste Erwin, dat zal ik doen. Bedankt voor de moeite!