Skip to main content

Graag een reactie / Actie van de KPN moderators


Mijn grootste ergernis is nog steeds:
Audio verschil zeker zoals wij via de AVR luisten enorm hardheid  verschil als je van een 5.1 zender naar een 2.0 gaat dat is wel 3x zo hard.
Laat staan als ik een opname ga kijken is dat direct 2.0.

>>>>Hoe lang duurt het nog voor we de Ac3 5.1 (dolby)spoor ook bij opnames … we betalen toch voor een perfect product wat neer gezet wordt door jullie maar zoals geluid en beeld (schokkend) is dit gewoon als eerste nog steeds niet geregeld.

Wij hebben een introductie aanbod gehad voor de eerste 3e maanden maar ga zolang het niet opgelost is daar terecht niet voor betalen.

De apps zijn niet goed te gebruiken , schokkend beeld door niet juiste frame rate, geforceerd HDR / Dolby Vision of door uit te zetten helemaal niet….


Geen (AFR) Autoframe rate, box op automatisch resolutie zorgt op 3 tv's getest met of zonder AVR receiver (nieuwste sony en samsung en philips ) dat op die 4k modellen dat het beeld op 50hz staat en nagenoeg bij alle 24hz content van netflix het niet te kijken continue schokt, ook bij youtube content wat heel veel 4k 60 frames is.

En de belofte in jan dat er ook HD+ beeld komt over een paar maanden is een ruim begrip, is dat van af toen 2 maanden of … iets meer concreet is wel gepast denk ik zo.

De bitrate moet gewoon zo wie zo omhoog voor alle zenders want het beeld op de voorloper van de TV+ box was echt wel scherper zeker op HDglass maar ook met terug kijken.



Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Ik ga niet reageren, want je wilt alléén een reactie van KPN-medewer(st)ers.

 


De issues die je noemt zijn we mee bezig maar heb ik nog niks concreets over, houd de updates in de gaten!
Ook de HD+ zenders kan ik weinig over kwijt anders dan dat ze eraan komen. Zodra daar iets in verandert zullen we dit met jullie delen.

Ik heb nog wel een paar handige topics voor je: 

De abonnementskosten kan ik niet kwijtschelden, als je ontevreden bent over je abonnement kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402