Skip to main content

KPN android TV box , het is dat KPN TV er direct op zit, verder de mindere van een amazon fire stick

De box heeft wel een LAN aansluiting. De Wifi alleen instellen zonder LAN kabel connected!

Op de vorige Box, de Arrris moest hij op de 1e LAN port van Experia modem. Maar aangehouden.

Bar weinige zinvolle android apps installeerbaar. Er is wel een downloaderversie maar haast niks te kiezen uit de playstore. Meeste VPN apps wel aanwezig en ….. KODI. Maar goed kreeg deze ongevraagd gratis.

4K content ver te zoek wederom tenzij Netflix of zo. KPN heeft zelf 3 onduidelijke 4K kanalen.

UItkijken dat je kids niet per ongeluk VOD bestellen of pakketten bijbestellen via de box.

 

Echte aanwinst, nou nee , iele mini constructie

 

Wat bedoel je met bar weinige zinvolle android apps installeerbaar? 

Meeste vpn zijn er aanwezig  snap ik ook niet, Is een VPN app niet te vinden in de Playstore dan heeft het bedrijf een apk om te installeren.

 


Heb je al wat echt zinvols gevonden? Op een echte android box kun je Gmail, office, etc, alles uit playstore installeren. Ook de firestick is beperkt APK is risicovol. Op deze box geef je toch heel wat data prijs. Loopt op een google account van jou. Elke VPN is risicovol bij deze


Ik download mijn apk altijd via apkmirror.

En Vpn heb ik alleen op mijn smartphone, tablet en pc, op TV vind ik het zinloos

Mijn tv gebruik ik alleen om tv te kijken ,F1tv ,difm en Streamingdiensten.

 


Heb je al wat echt zinvols gevonden? Op een echte android box kun je Gmail, office, etc, alles uit playstore installeren. 

Wat moet je nou met Gmail of Office op een tv ontvanger? 

 


Heb je al wat echt zinvols gevonden? Op een echte android box kun je Gmail, office, etc, alles uit playstore installeren. Ook de firestick is beperkt APK is risicovol. Op deze box geef je toch heel wat data prijs. Loopt op een google account van jou. Elke VPN is risicovol bij deze

Een google account is gratis, je kan zoveel als je wilt aanmaken, ben je echt zo paranoia dan maak je 1 account om alleen maar aan te melden en een andere account voor andere zaken