Skip to main content

Ik had oorspronkellijk 3 interactieve aansluitingen draadloos. Werkte aanvankelijk goed. Nu al maanden 3e aansluiting niet actief. 2e aansluiting soms goed en soms alleen Tv scherm met fletse kleuren met geluid. Spanning los van de ontvanger en dan werkt het soms weer. Nu weer niet en krijg schermĀ  met software laden. Dan de kreet "welkom bij interactieve TV" en start op. Blijft dan hangen op 80 of 85% en einde verhaal. Geen beeld. RARA wie heeft idee??

Ik neem aan gezien de genoemde tekst dat het Arris vip2952, vip5202 of een Arcadyan hmb2260 is.

En draadloos neem ik aan de stopcontact adapters.

En dat die ene die het wel doetĀ nietĀ via zo'n adapter loopt.

Als het nog de oude dvs 200 (MT 2360) is dan is die aan vervanging toe.

Dit oude type vervangen

Voor 2 ontvangers heb je dan een nieuwe set van 3 stuks nodig.


Persoonlijk vind ik een DVS altijd ondingen.

Mijn advies is en blijft gebruik een UTP kabel.

Ā 

Of zet je abonnement om naar KPN tv+

Kan gratis via 0800-0402 (morgen na 8 uur)

Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en die werkt ook via WIFI.

Maar als je de Experiabox V10 of ouder hebt, moet je wel een SuperWifi repeater erbij kopen. (als je het draadloos goed via WIFI wilt laten werken)šŸ˜‰šŸ˜Š

P.S.

Dit werkt niet met de ā€œoudereā€ KPN tv decoders.Ā 


Bedankt voor snelle reaktie. Het vreemde is dat de TV in de huiskamer ook via een adapter loopt en goed werkt. Zojuist weer geprobeerd op andere adapter en die blijft weer hangen op 85%. Enige tijd geleden heb ik een KPN monteur gehad met dit probleemĀ en die had een zeer negatieve ervaring met die adapters, Voor de test toen even direkt aangesloten op de Experiabox werkte perfekt. Kortom, het HUSSEL systeem is eigenlijk zwak. Van ellende nu maar (even?) DIGITENNE.Ā 


Voor de volledigheid, ik heb de DVS1200.