Skip to main content

Dagelijks hebben we een probleem bij het aanzetten van de TV. Hij geeft eerst grijze sneeuw, of geen geluid en/of start extreem langzaam. Het enige dat helpt is een koude herstart door aan en uit te zetten. Dat moet vervolgens veelal 3x gebeuren. Kunt u een oplossing bieden?

Beste @Flatscreen,

Welke tv ontvanger heb je, en hoe is deze aangesloten met de modem, is dat met een draadloze verbindingsset (DVS) of bekabeld met een UTP kabel? Zit er tussen de modem en de tv ontvanger een switch?


Bedankt voor je reactie. De ontvanger is een ZTE zvx8001. Ik heb ook een oudere ontvanger liggen maar daar was Netflix niet mee mogelijk.

Hij is aangesloten met een UTP kabel. Geen Switch.


Ik begrijp de functie van het forum niet helemaal.

Zoals anderen opmerkten, is het bijzonder dat KPN niet gemaild kan worden. Bij een probleem moeten gebruikers het onderling maar uitzoeken?

KPN reageert blijkbaar niet op een forumnaam.

Helaas zal ik toch in de wacht moeten en telefonisch contact opnemen.


Ik begrijp de functie van het forum niet helemaal.

Zoals anderen opmerkten, is het bijzonder dat KPN niet gemaild kan worden. Bij een probleem moeten gebruikers het onderling maar uitzoeken?

KPN reageert blijkbaar niet op een forumnaam.

Helaas zal ik toch in de wacht moeten en telefonisch contact opnemen.

Hallo @Flatscreen ,

Voor het snel vervangen van jouw ontvanger kun je het beste bellen met 0800-0402. (Vandaag tussen 8.00 en 17.00 en anders weer vanaf maandag.) 

Op het forum komt er vanzelf een moderator langs, maar dat duurt momenteel zo’n drie dagen. 

KPN is inderdaad niet per e-mail te bereiken. Een bewuste keuze, een beller is sneller! 

 


Ik begrijp de functie van het forum niet helemaal.

Zoals anderen opmerkten, is het bijzonder dat KPN niet gemaild kan worden. Bij een probleem moeten gebruikers het onderling maar uitzoeken?

KPN reageert blijkbaar niet op een forumnaam.

Helaas zal ik toch in de wacht moeten en telefonisch contact opnemen.

Inderdaad zal er contact opgenomen moeten worden, dit om wat vragen te beantwoorden, en de boel op afstand te kunnen testen, kan ook via de mail en dat is rete inefficiënt, mail word vol gedouwd omdat het heel laagdrempelig is met onnodige vragen en dan moet er wat heen en weer gevraagd worden voor jou geval, duurt het weken voordat je probleem word opgelost en afgehandeld.

1 op 1 contact is het snelst, lekker efficiënt en jij als klant weet ook wat er gebeurt op de achtergrond.

Forum is een idee om de KS te ontlasten, en veel weten er vaak meer dan 1 die je rechtstreeks hebt, ook kunnen hier dingen besproken worden die niet door de KS gedaan worden, denk aan eigen apparatuur en achterliggende zaken, en mocht het nodig zijn is KPN zelf ook aanwezig, maar kun je eigenlijk een beetje net als de mail zien, duurt een poosje en vervolgzaken ook, kan je dus dagen bezig zijn en soms word het vergeten en ben je zo een maand verder.


Hallo @Flatscreen, welkom. 

Is het inmiddels gelukt om contact op te nemen met de klantenservice? 


Ik begrijp de functie van het forum niet helemaal.

Zoals anderen opmerkten, is het bijzonder dat KPN niet gemaild kan worden. Bij een probleem moeten gebruikers het onderling maar uitzoeken?

KPN reageert blijkbaar niet op een forumnaam.

Helaas zal ik toch in de wacht moeten en telefonisch contact opnemen.

Hallo @Flatscreen ,

Voor het snel vervangen van jouw ontvanger kun je het beste bellen met 0800-0402. (Vandaag tussen 8.00 en 17.00 en anders weer vanaf maandag.) 

Op het forum komt er vanzelf een moderator langs, maar dat duurt momenteel zo’n drie dagen. 

KPN is inderdaad niet per e-mail te bereiken. Een bewuste keuze, een beller is sneller! 

 

@Flatscreen 

Is het uiteindelijk gelukt via 0800-0402? 


Hallo @Flatscreen, 

We hebben niks meer van je gehoord. Ik hoop dat het is opgelost! Op onze service pagina kan je zelf nog stappenplannen doorlopen.

Ik begrijp de functie van het forum niet helemaal.

Zoals anderen opmerkten, is het bijzonder dat KPN niet gemaild kan worden. Bij een probleem moeten gebruikers het onderling maar uitzoeken?

KPN reageert blijkbaar niet op een forumnaam.

Helaas zal ik toch in de wacht moeten en telefonisch contact opnemen.

Hallo @Flatscreen ,

Voor het snel vervangen van jouw ontvanger kun je het beste bellen met 0800-0402. (Vandaag tussen 8.00 en 17.00 en anders weer vanaf maandag.) 

Op het forum komt er vanzelf een moderator langs, maar dat duurt momenteel zo’n drie dagen. 

KPN is inderdaad niet per e-mail te bereiken. Een bewuste keuze, een beller is sneller! 

 

Â