Skip to main content

Ik heb veel problemen met mijn tv

Vaak geen zenderoverzicht. 
Ook soms worden mijn opnames niet weergegeven 

Soms als ik een opname bekijk stopt het plots halverwege. 
Mook een programma terugkijken wordt soms plotseling onderbroken. 
 

Ik denk dat een andere provider de beste oplossing is, maar welke provider is het best. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Ik heb sinds ik bij de kpn ben geen kabel maar een draadloze verbinding. Advies van de installateur. 
Dit ging jaren goed, maar het laatste half jaar hebben we een probleem. 


Daar was ik al bang voor.  Dat kan lang goed gaan tot er een niet goed werkende ledlamp of dimmer op het electriciteitsnetwerk zit. Dan beginnen de problemen.  Zelf een telefoonoplader jan problemen geven. Kunt u testen of het met een kabel wel werkt?


Hoi @hans14031949! Ik zie dat je al een tip van Joep hebt gekregen, top. Heb je de ontvanger bekabeld kunnen testen en gaat het dan wel goed? Zo niet, wil je dan de ontvanger resetten volgens stap 2? Ik ben benieuwd of dat hem wakker schudt. 

Mocht het bekabeld wel werken, zou je dan deze stappen willen volgen? Met name stap 2 en 4 zorgen vaak voor de oplossing. Ik ben benieuwd of dit bij jou ook het geval is! 


Sanne heel hartelijk dank. 
Ik heb het advies opgevolgd en ik denk dat het probleem opgelost is. 
Nu deed de tv het goed maar ik zal het vanavond nog eens bekijken. Deze tv staat op de slaapkamer en kijken we dus alleen s avonds laat. 
Nogmaals dank 

groet Hans


Helemaal goed. Het zou super zijn als het nu opgelost is. Laat het hier gerust weten wanneer de problemen toch weer terugkeren. 🙂 Graag gedaan! 


Als ik kijk naar een opname dan wordt het vaak onderbroken. Dan moet ik weer opnieuw de opname opzoeken en krijg ik ze niet te zien. 
meen melding AVS-TO-0001. 
na ongeveer 5 minuten kan ik de opname weer vinden en moet dan vanaf begin weer doorspoelen. 
dit gebeurt héél vaak

*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


Wat als je de ontvanger een reset geeft volgens de eerder genoemde stappen? Mocht dit niet helpen, werkt TV kijken via de ontvanger dan nog wel goed en gaat het alleen mis bij opnames kijken? Of bij zowel TV-kijken als opnames? Als je meerdere ontvangers in huis hebt, speelt dit dan op alle ontvangers?


Reageer