Skip to main content

Ik  heb een vraag over ons KPN kastje. Deze loopt vast. Heb veel blokjes tv. Netflix duurt lang voordat deze laad. Bij het aanzetten van de tv en het kastje duurt het even voordat ik beeld heb. Heb al regelmatig het zwarte kastje helemaal  uitgezet want bij storingen reageert niets meer. Dus ook de afstandbediening niet.

Het gebeurd nu steeds vaker en begint erg irritant te worden. Wat kan ik er aan doen. 

 

Mvg 


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Firmanaam , kun je iets preciezer zijn aangaande dat kastje, merk en type(nummer) en/of een foto.

Want KPN heeft meerdere ‘zwarte’ kastjes voor verschillende doeleinden.

 

 


Tja handig van mij inderdaad. Het gaat om het kastje HDMI hmb2260 v2


 Hallo  @Firmanaam ,
Welkom op het forum. 

Dit type is toch nog wel recent en zal gewoon vlot moeten werken. Hoe is de ontvanger aangesloten? Rechtstreeks naar het modem of via een DVS?. 

Zou je deze stappen is willen doen om te kijken of dit je probleem iets verhelpt? Dit is fabriekherstel en zou de software opnieuw laden. 
Menu → Instellingen → Druk 2x maal op de gele knop op je afstandsbediening → Kies voor beide opties '’JA'’ en klik op Instellingen opslaan. De ontvanger gaat binnen 30 seconden herstarten en dit proces duurt 15-30 minuten. 

Laat je weten of dit helpt? 


Hoi @Firmanaam, welkom op het forum!
Heeft de reset die @ChrisWissink noemde geholpen? Dit moet vaak de oplossing zijn bij een langzamer wordende en vastlopende ontvanger!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!