Skip to main content

Ik heb meerdere keren gevraagd aan espn waarom dat beeld zo middeleeuws slecht is. Espn antwoord steeds met de volgende woorden: wat vervelend voor u!  Zonder oplossing. Kpn geeft geen oplossing. Het interesseert me ook niet meer. Als je stelselmatig wordt afgescheept of niet wordt serieus genomen. Ik betaal glasvezel 1gbite. Facturen van 100 per maand. Espn voor iedereen is de slogan. Wat een huichelarij.  Los het op of geef antwoord hoe het komt..absurd. nergens kan je terecht. Chat wordt niet serieus genomen. Emails niet beantwoord. Espn is een slecht bedrijf. Nul sterren. Zero points

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

 

Wat jammer dat je het als slecht ervaart. Kijk je via de app of via de ontvanger? Hoewel de app hier ook prima helder HD beeld is.

Hier en bij iedereen die ik ken met KPN TV zijn alle zenders uitstekend. Ook ESPN via 14 en via het pakket 221 t/m 224.

Is het alleen bij die ene zender? Kanaal 14 neem ik dan aan. 

We moeten er wat nader in duiken. 


Hallo @Jal002 ,

Ik adviseer je om voor 2,50 per maand het 4K-pakket erbij te nemen. Dan ontvang je ESPN UHD in een duidelijk betere beeldkwaliteit dan het standaardkanaal ESPN 1. 
 

Je kunt dit pakket via MijnKPN afsluiten of anders via 0800-0402. 


Ik snap het. Elke keer komt er een euro bij bij het pakket. Weet je wat ik niet begrijp is dat espn adverteert met alsof het een geschenk is uit de hemel. Voetbal interesseert me niet. Maar in deze tijd voor een abbo van 100 euro per maand zou je verwachten dat die zg weg geef gratis geschenk zender wel te kijken is en niet een drama is voor je ogen. Want in dat geval klopt het niet wat espn ons voorhoudt. Namelijk een geschenk..dit is geen geschenk maar een ramp voor je ogen. 


Ik adviseer je om voor 2,50 per maand het 4K-pakket erbij te nemen. Dan ontvang je ESPN UHD in een duidelijk betere beeldkwaliteit dan het standaardkanaal ESPN 1. 

Maar dat is natuurlijk de wereld op z'n kop, ook de gewone HD zender moet natuurlijk van goede kwaliteit zijn.


Daar ben ik het mee eens. Ik heb geen 4k tv. Alle zenders zijn echt zeer scherp. Behalve! Espn!! En dat zou me niet interesseren. Maar ik wordt dood gegooid met die adv van hoe vriendelijk goed espn wel niet is door dit zomaar weg te geven.....


Espn uhd wordt nu ajax - twente uitgezonden ipv feyenoord - ajax.

daar betaal ik dan 2,50 voor. Hoe zit dat kpn?


Nogmaals.

Ik begrijp dat je het hele espn pakket niet hebt.

Het beeld via kanaal 14 is hier en elders die kpn hebben uitstekend HD.

@Pvdh14 open even een nieuw topic. Deze gaat over iets anders.

 


Nogmaals.

Ik begrijp dat je het hele espn pakket niet hebt.

Het beeld via kanaal 14 is hier en elders die kpn hebben uitstekend HD.

 

Nee Peter is alleen espn1 die is super slecht.


Het maakt me verder niet echt uit echter er niemand die antwoord geeft bij espn nog kpn om mij te vertellen hoe dit kan en wat ik er aan kan doen. Dat vind ik nu vervelend. 


Nogmaals.

Ik begrijp dat je het hele espn pakket niet hebt.

Het beeld via kanaal 14 is hier en elders die kpn hebben uitstekend HD.

@Pvdh14 open even een nieuw topic. Deze gaat over iets anders.

 

Er wordt door @Noordzee gerefereerd naar espn ultra hd kanaal. Ik geef aan dat hier een andere wedstrijd uitgezonden wordt en je eigenlijk wel dezelfde wedstrijd zou verwachten. Deze vraag past dus prima hier thuis. 


@Jal002 . Via kanaal 14 en kanaal 221 ???? Hier is beide momenteel prima. 

Ook via de website https://tv.kpn.com en de app(s) is het op ESPN 1 (14 en 221) hier prima. 

Het betreft bij jouw dus een individueel probleem. Maar dus wel een raar probleem. (hiermee ontken ik het overigens niet hoor)

Maak anders eens een foto en plaats die hier.

Nee, @Pvdh14 . Dat is iets heel anders dan het probleem wat de topicstarter hier ervaart. Niet er tussen door fietsen met wat anders. Dat is heel lastig! Laten we het hier a.j.b. bij het probleem van TS houden: slecht beeld op ESPN 1.
Dat is echt wat anders dan '’andere wedstrijd te zien via ESPN UDH'’.


@PeterG ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Maar is prima zo. Ga lekker bepalen wat een ander wel en niet mag doen. Misschien wordt je dan wel een moderator hier. 


 


@PeterG ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Maar is prima zo. Ga lekker bepalen wat een ander wel en niet mag doen. Misschien wordt je dan wel een moderator hier. 

Hallo @Pvdh14 hij is al SuperUser, hoger in rang kan niet😎


Ik heb nu je link gevolgd naar kpn om uitzending te checken en die is haarscherp. Het is dus de zender 14 die slecht beeld geeft. Bedankt voor de tip. Maar waarom 14 slecht is i dont know. Stream is in elk geval heel goed nu. En een antwoord waar ik eindelijk iets aan heb. 


@Pvdh14 . Waarom mogen alleen moderators je er op wijzen dat jij toch echt iets heel anders aan snijdt dan wat @Jal002 hier aangeeft???

Dat daar een andere wedstrijd te zien is heeft echt niks te maken met dat JaL002 slecht beeld ervaart op ESPN 1. Dat snap je zelf toch ook wel. Dus daarvoor even een nieuw topic openen of ... contact met ESPN opnemen 😉

We houden het hier bij het slechte beeld wat ts ervaart.


Dus https://tv.kpn.com is perfect beeld. 

 


Dus https://tv.kpn.com is perfect beeld. 

 

Ah. Okee. Dat is fijn. 

Kijk je via de tv met de app voor smart-tv of met de losse decoder?

Het was op momenten na een saaie wedstrijd overigens. 


Nee ik heb glasvezel en een modem en een tv ontvanger die laatste met hdmi op tv.

 


Sony Bravia niet smart tv maar wel goed beeld altijd kdl46w4000.


Wel raar hoor, @Jal002 . Dat het beeld zo frummelig is via ontvanger/TV en dan alleen ESPN 1. Dat laatste vind ik dan nog het raarste. Ik begrijp dat NPO, RTL, ESPN 2 t/m 4 en vele anderen wel goed zijn?


  • Ik neem ook gelijk de ietwat grove woorden terug die ik heb genoemd in mijn topic. Tav espn. Ik was even geïrriteerd door hen. Dat is over gewaaid. Bedankt voor de terechte wijzing daarop door moderator.  Of course.

Alle zenders zijn perfect

 Behalve 14 espn. 


Andere espn heb ik niet volgens mij. 


Bedankt PeterG voor je in elk geval oplossing.