Skip to main content

Ik heb meerdere keren gevraagd aan espn waarom dat beeld zo middeleeuws slecht is. Espn antwoord steeds met de volgende woorden: wat vervelend voor u!  Zonder oplossing. Kpn geeft geen oplossing. Het interesseert me ook niet meer. Als je stelselmatig wordt afgescheept of niet wordt serieus genomen. Ik betaal glasvezel 1gbite. Facturen van 100 per maand. Espn voor iedereen is de slogan. Wat een huichelarij.  Los het op of geef antwoord hoe het komt..absurd. nergens kan je terecht. Chat wordt niet serieus genomen. Emails niet beantwoord. Espn is een slecht bedrijf. Nul sterren. Zero points

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

 

Persoonlijk zegt voetbal me niets, maar heb op kanaal 14 even gekeken en heb een prima beeld in HD. Als je op de gele knop van de AB drukt, zie je ook dat er in HD uitgezonden wordt. Ik gebruik een 5202 en heb HDR binnen de 5202 op AUTO staan. Dit ter info.

Ik denk dat ik bij het probleem kom:

Bij mij staan alle zenders op "sd" zie ik...ook 14 die slecht beeld heeft. 

 


Ik denk dat ik bij het probleem kom:

Bij mij staan alle zenders op "sd" zie ik...ook 14 die slecht beeld heeft. 

 

Dan nogmaals mijn eerdere vraag…

Er staan vier instellingen op dat scherm, wat zijn de laatste drie?

 


Ik denk dat ik bij het probleem kom:

Bij mij staan alle zenders op "sd" zie ik...ook 14 die slecht beeld heeft. 

 

Dan nogmaals mijn eerdere vraag…

Er staan vier instellingen op dat scherm, wat zijn de laatste drie?

 

Heb alleen nu geen geluid meer. Op alle zenders toen ik uhd koos. Dat is iets anders dan om op te lossen.  Inmiddels is staan nu alle zenders op hd. UHD


Je zou de HDR mode nog uit kunnen zetten.


Je zou de HDR mode nog uit kunnen zetten.

Heb nu alles gereset en jou optie ook gedaan. Beeld is weer super scherp ineens maar geen geluid. Dit beeld was in het begin na aansluiten glasvezel precies zo maar wel met geluid. 


Je zou de HDR mode nog uit kunnen zetten.

Ik heb het eindelijk. Geluid priority op auto in de instellingen van Arris bij geluid.

Bedankt iedereen. 


Nogmaals ik heb espn excuus aangeboden via de mail omdat zij hier niks aan kunnen doen. Kpn profiel stond ineens op sd dat wist ik niet en ik kwam er niet uit. Dit al maanden. En kpn kwam niet op dit idee. En espn wist het natuurlijk niet. Niet slim van mijzelf alles te checken. Bedankt voor jullie hulp. 


Daar zie ik bij de reacties er onder :

De kwaliteit was bij Caiway weer om te huilen. Maar bij de buren gaan kijken, die hebben een andere aanbieder die meer kwaliteit uit VDSL haalt dan Caiway/Delta uit glasvezel.

Dit roept bij mij weer allerlei vragen op die we hier niet kunnen en hoeven te beantwoorden maar ik vond het opvallend.