Skip to main content

Tijdens televisie kijken staat het beeld regelmatig stil en lijkt het beeld opnieuw te moeten laden ook netflix stopt er regelmatig mee en verder weigert de afstandbediening af en toe ,en het ligt niet aan de batterij die is inmiddels vervangen.Alle stappenplannen volgens de kpn-site zijn meerder malen uitgevoerd maar bieden geen oplossing,ook zegt kpn dat de experiabox en modems allemaal naar behoren werken.Wie kan mij hier mee verder helpen.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset? Welk type ontvanger heb je?


Hoi @Christiaan Riemens, welkom op het forum!
Dit hoort natuurlijk gewoon goed te werken!
Je hebt dit topic dubbel geplaatst dus ik heb de andere verwijderd. Zou je antwoord kunnen geven op de vragen die @Joep1965 stelt?


Hallo @Joep1965 

type ontvanger arris vip 2952 V2 de draadloze set is een DVS 650 heb op dit momenteel een kabel van de experia box rechtstreeks op mijn ontvanger aan gesloten nu werkt alles perfect heb zelfs een film gekeken van Netflix en zonder problemen kennen kijken voor de rest alle zenders kunnen kijken ook zonder problemen en ook programma’s terug gekeken zonder dat hapert of weer moet laden . 
dus zeg het maar .

hoor graag een antwoord tegemoet .

 

mvg christiaan riemens 


Bedankt voor je toelichting @Christiaan Riemens! Het lijkt dan inderdaad in de verbinding tussen je draadloze verbindingsadapters te zitten.
Er zijn een hoop dingen die dit kunnen veroorzaken. In dit topic staan een hoop tips om dit op te lossen.


We zijn inmiddels weer een paar dagen verder, heb je het nog op weten te lossen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!