Skip to main content
Beantwoord

Versneld doorspoelen opgenomen programma

• June 5, 2019
  • 7 reacties
  • 2355 keer bekeken

Steennul65
Helper
Forum|alt.badge.img+2
Ik heb een programma opgenomen en dan heb ik geen behoefte aan de reclames daartussen dus dan spoel ik door.
Ik zie dan dat het programma weer begint en druk ik op stop. En dan op afspelen.
En dan zou je denken daar begint het dan ook daar waar ik op stop druk maar nee hoor het gaat weer minuten terug. Heel hinderlijk. Wat kan ik daar aan doen?

Beste antwoord door PeterG

Dit komt door vertraging in het systeem. Het duurt even voordat jou "opdracht" tot weer afspelen bij de server met de opnames komt.

Veel handiger is de reclame overslaan met een tijdsprong. Toets bijvoorbeeld 8 0 0 en de doorspoeltoets in om in één keer 8 minuten over te slaan.
Met < en > op de ring om de ok knop verspring je 30 sec. terug danwel vooruit.

vb 4 en een halve minuut is dan 4 3 0 .
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Casey
Wijsgeer
  • June 5, 2019
Even controleren hoe ver het weer terug gaat en dan die tijd meenemen bij het doorspoelen?

Steennul65
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • June 5, 2019
@Casey Nou nee zo werkt het natuurlijk niet. Het moet het goed doen en anders zal er in de software een aanpassing moeten worden gedaan en geen lapmiddelen door de klant worden toegepast.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • June 5, 2019
Dit komt door vertraging in het systeem. Het duurt even voordat jou "opdracht" tot weer afspelen bij de server met de opnames komt.

Veel handiger is de reclame overslaan met een tijdsprong. Toets bijvoorbeeld 8 0 0 en de doorspoeltoets in om in één keer 8 minuten over te slaan.
Met < en > op de ring om de ok knop verspring je 30 sec. terug danwel vooruit.

vb 4 en een halve minuut is dan 4 3 0 .

Casey
Wijsgeer
  • June 5, 2019
Nou nee zo werkt het natuurlijk niet. Het moet het goed doen en anders zal er in de software een aanpassing moeten worden gedaan en geen lapmiddelen door de klant worden toegepast. 😉

Steennul65
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • June 5, 2019
@PeterG Daar heb ik wat aan, hartelijk dank!!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 6, 2019
Hallo @Steennul65 Peter geeft een heel mooi en helder antwoord. Is daarmee alles duidelijk?

Steennul65
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • June 6, 2019
@Bart_ ja Bart het is mij duidelijk, Dankjewel voor je bezorgdheid was dat altijd maar zo met de moderators.Je had het ook kunnen zien want ik heb Peter al als beste antwoord en geliked.
Maar toch heel netjes!