Skip to main content

Ik heb glasvezel  en last van een verticale zwarte flikkerende streep over het midden van het beeldscherm. Heb al meerdere modem gereset, via menu - instellingen - opnieuw geinstalleerd, andere hdmi kabel geprobeerd. Maar de streep blijft terugkomen. 

Beste @san74,

Zou je eens een foto willen plaatsen?


Foto maken van de streep kan niet, want de streep is er niet altijd. Maar elke keer een korte flikkering


Kunnen meerdere dingen betekenen;

  • HDMI-problemen. Heb je al een andere poort geprobeerd?
  • De TV raakt aan zijn einde

 

Heb je misschien een andere tv waar je de ontvanger aan kan aansluiten om te zien of dit probleem ook bij andere tv's bestaat? Indien het een smart-tv is zou je ook eens kunnen kijken of het probleem ook bestaat bij het kijken van bijvoorbeeld een Youtube-filmpje.


Andere hdmi-poort ook geprobeerd, daarbij hetzelfde probleem. TV ten einde? Ik hoop het niet, is pas 1,5 jaar oud. 

Valt me wel op dat het vooral 's avonds is, dus als er meer gebruik wordt gemaakt van tv, enz. 

Bij YouTube en Netflix komt de streep trouwens ook te voorschijn :(


Andere hdmi-poort ook geprobeerd, daarbij hetzelfde probleem. TV ten einde? Ik hoop het niet, is pas 1,5 jaar oud. 

Valt me wel op dat het vooral 's avonds is, dus als er meer gebruik wordt gemaakt van tv, enz. 

Bij YouTube en Netflix komt de streep trouwens ook te voorschijn :(

Dan lijkt het erop dat er toch iets in de LED-module van de TV niet helemaal lekker meer is. Het zou kunnen dat als ie langere tijd aan staat er bepaalde zones te warm worden of iets dergelijks. Als ie pas 1.5 jaar oud is dan heb je misschien nog garantie hierop. Je kunt denk ik het beste met de winkel waar je deze ooit gekocht hebt contact opnemen. Hopen dat er nog garantie is en dat het onder de garantie valt!