Skip to main content

Leuk dat we van KPN gratis 4 filmzenders hebben gekregen deze maand. Echter, bij een aantal.films loopt de ondertiteling vertraagd wat heel irritant is.

Zou fijn zijn als dit bij de komendeĀ films niet voorkomt.

De kans is levensgroot dat KPN niet de oorzaak is vanĀ deze vertraging.Ā 
Ā 

KPN krijgt de films aangeleverd compleet met ondertiteling.Ā 


@Stier68

Hoe is het de afgelopen twee dagen gegaan met de films? Ervaar je dit probleem nog steeds? Of was het maar bij een enkeleĀ film?Ā 


Beste @Stier68, welkom! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast over Film1 bent! Hoe staat het nu met de ondertiteling?


Hoi Marcia,

De afgelopen dagen was er bij 1 film (Admission) een beetje maar geen storende vertraging. Ik kijk overigens niet de hele dag tv, dus ik kan alleen de 1 of 2Ā films beoordelenĀ  die ik nu in tijden van thuiswerken en veel thuis zittenbekijk. Vanmiddag komt The Dressmaker weer en de vorige weer was de vertraging zo storend dat ik film niet verder gekeken heb. Ben benieuwd hoe het straks is.

Ā 


@Marcia_Ā  Ik ben nu The Dressmaker aan het kijken en de ondertiteling loopt helemaal goed!


Heel fijn! Goed dat je het nog even liet weten. Veel plezier ervan 🙂.


Ook hier een enorm irritante vertraging met de ondertiteling tijdens Promiseland.


Ps, ik stop ermee, 27 seconden vertraging is te erg. Film1 Promiseland.Ā 


Hallo @Tstz, welkom! Wat rot dit, zeg.. We krijgen meer signalen, maar toch lijkt het overgrote deel van de gebruikers geen last te hebben. Ik ga jouw klacht in ieder geval intern doorgeven. Wellicht kan je de aankomende dagen nog eens proberen om 'm terug te kijken via de gids. Misschien merk je dan al verbetering.