Skip to main content

Mijn arris vip2952 V2 is kapot. KPN stuurt een nieuwe. Welke stappen moet ik doen om het systeem weer operationeel te krijgen dwz dat de TV het weer doet. 

(Gewoon het kapotte kastje vervangen door het nieuwe, stekkers erin hij doet het weer of komt nog meer bij kijken?)

Goedemorgen beste snijboon als u het nieuwe decoder aan sluit moet u u abonnement gegevens invullen. dan haal de decoder  als weer op waar u op geabonneerd ben 🙂


Bedankt, dit moet wel lukken


Hey @Snijboon! Heb je de nieuwe tv-ontvanger inmiddels binnen en is het gelukt om hem te installeren? :blush:

Voor de installatie van je tv-ontvanger heb je het abonnementsnummer en de pincode voor iTV nodig. Je abonnementsnummer vindt je terug in MijnKPN en hoe je jouw iTV Pincode opvraagt vindt je op onze site: iTV Pincode opvragen.


De KPN levert mij HMB 2260 V2 ipv Arris VIP V2. Het laden en opstarten lukte. Vervolgens probeer ik HMB uit te zetten ipv daarvan begint hij opnieuw maar dat lukt niet goed en begint telkens weer opnieuw daarnaast geeft de DVS 1200 een rood signaal. Ik heb via de afstandsbediening geen controle over de HMB. Hoe kan ik dit oplossen? KPN vragen toch een Arris te leveren? 

De HMB reageert niet op de afstandsbediening!!!!!!


Het probleem is opgelost, kan de HMD 2260 V2 aan en uitzetten. Vandaag lukte het gewoon, de software werd geladen en ik kan nu programma’s kijken. Wat wel blijft is dat de DVS 1200 rood knippert, als alles uit is keurt deze gewoon weer wit. Hoe is dit te verhelpen?


Hey @Snijboon!

Wat goed dat je het werkend hebt gekregen. Alleen het lampje op de DVS1200 brandt nog rood? Dat is wel vreemd als je verder wel gewoon goed tv ontvangst hebt. 

Je zou de volgende stappen op onze site eens door kunnen nemen: Storing met de draadloze verbindingsset oplossen. Laat je weten of het helpt?