Skip to main content

Ik ben nu bezig aan mijn derde afstandsbediening voor mijn Phillips decoder en het blijft een grote ramp… deze vervangende afstandsbedieningen zijn naar mijn idee gewoon heel slecht.Wij hebben twee dezelfde decoders en 1 van de originele afstandsbedieningen is meer dan een jaar geleden kapot gegaan…. ik heb ondertussen twee nieuwe vervangende afstandsbedieningen gekregen maar deze werken heel slecht soms doet die het pas als je de afstandsbediening heel dichtbij de tv houd en nu moeten we elke keer de batterijen eruit halen om het ding te resetten… ik zou graag een nieuwe originele afstandsbedieningen willen of een nieuwe decoder met een andere afstandsbediening… ik ben het zat om van boven naar beneden te lopen om te zappen….!?

KPN heeft helemaal geen kastjes van Philips. Heeft u echt een decoder van Philips? 


KPN heeft helemaal geen kastjes van Philips. Heeft u echt een decoder van Philips? 

Of de decoder van ons die op een Philips TV aangesloten zit. Ik ben net zo benieuwd als jij.

 

Welkom op het forum @inloggen v12! Dankjewel voor het delen van je bevindingen en begrijpelijk dat dit zoveel frustraties met zich meebrengt. Je geeft aan steeds naar boven en beneden te moeten lopen om te zappen. Zou je dit toe kunnen lichten?


Ja klopt Nick, door mijn frustratie met de afstandbedieningen maakte ik deze tik fout maar aangezien ik ben ingelogd met mijn kpn id neem ik aan dat jij precies kan zien welke decoder ik wel heb en welke afstandsbedieningen jullie miikbgratis gestuurd hebben en die zijn dus slecht…. Please help.


Zo werkt het helaas niet @inloggen v12. Zou je mijn vraag nog willen beantwoorden? Dan kunnen we daarmee de situatie beter in kaart brengen.


Het resetten van een afstandsbediening gaat niet door de batterijen er uit te halen maar door de rode en blauwe knop aan de onderkant 5 seconde in te houden, hierna ziet u als het goed is de lampjes naast de aan/uit knop aan gaan. Als ze dan fel branden drukt u op de OK knop en is de afstandsbediening naar fabrieksinstellingen gereset.

 

Om hem hierna weer opnieuw te koppelen aan een Philips TV houdt u het cijfer 4 en de source knop 5 seconde tegelijk ingedrukt, klikt u op doorspoelen en daarna ik de OK knop. Dan is de afstandsbediening weer helemaal als nieuw en gekoppeld aan uw Philips TV


Het werkt allemaal nog steeds niet en we halen elke keer maar weer de batterijen eruit omdat het dan weer wel even werkt… is er echt geen andere oplossing. .. kan ik niet 1 decoder terugsturen en dan een nieuwe krijgen met een originele afstandsbediening, zoals ik al zei ik ben er nu al ren jaar mee bezig…. Het is hopeloos.  Mvg Joeri


Zou je mijn vraag nog willen beantwoorden? Dan kunnen we daarmee de situatie beter in kaart brengen.


😶