Skip to main content

Heb al paar keer contact gehad met klantenservice. Heb oude tv ontvanger en heb veel storingen. Gevraagd voor vervanging en dit zou worden geregeld. Nog steeds geen pakket ontvangen maar ook geen bevestiging van de afspraken wat wel beloofd is. Hoe kan dit geregeld nu worden?

 

 

Welkom bij ons op het forum @jgawielens. Storingen op tv zijn nooit leuk natuurlijk! Wat voor storingen ervaar je precies, en welk model en type tv-ontvanger heb je precies? Zou je dat hieronder kunnen vertellen en daarnaast je forumprofiel volledig invullen zodat ik met je mee kan kijken?


Het gaat om een Arris VIP2952. De ontvangers lopen op een gegeven moment vast. Herstart dan zichzelf. We hebben al zelfs de hele ontvanger naar fabrieksinstelling teruggebracht. Deze ontvangers hebben wij al vanaf het begin dat wij bij KPN zitten.

 

In overleg geweest met klantenservice en die gaven aan dat wij nogmaals moesten bellen en dan vragen voor het omwisselen van de ontvangers. Hiervoor heeft mijn vrouw al drie keer langere tijd aan de telefoon gezeten en steeds een belofte dat ze zouden worden opgestuurd waarnaar wij de oude zouden terugsturen. Eerste contact is nu al meer dan 3 weken geleden. 


Bedankt voor de gegevens en de toelichting @jgawielens. Daarmee ben ik voor je gaan kijken en ik zie inderdaad een verzoek om de ontvangers om te ruilen. Dat is naar een andere afdeling gestuurd en het leek toen dat de ontvangers het nog wel goed deden waardoor er niets is verstuurd. Ik heb de ontvangers nu ook nagekeken en op dit moment werken ze ook, maar dat kan dus een moment zijn waarop ze voor jou niet vastlopen. Wat gebeurt er precies als ze vastlopen, krijg je dan een foutmelding, stopt de ontvanger er meteen mee of iets anders? Gebeurt dit op beide ontvangers, of op een van beide? En hoe zijn beide ontvangers verbonden met de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset?


Hij stopt er dan onmiddellijk mee en start dan opnieuw op. Dit gebeurt op verschillende momenten. Dit is heel storend en het gebeurt op beide ontvangers. We hebben ze al omgewisseld.

 

Ze zijn verbonden met een vaste kabel geen draadloze set.


omgewisseld bedoel ik op de plek zelf dus niey een nieuw kastjes


Dat het op beide ontvangers gebeurt doet vermoeden dat het niet aan de ontvangers zelf ligt, vaak zie je dan dat het op een van beide speelt, niet op beide. Beide zijn met een kabel verbonden met de Experia Box dus, wat doet die op het moment dat de verbinding wegvalt, blijft die gewoon actief, veranderen de lampjes daarop of blijft alles gelijk? En blijft het internet wel werken op het moment dat de kastjes uitvallen?