Skip to main content

Vorige week donderdag 0800-0402 gebeld over de tv-ontvanger in de slaapkamer daar die niet goed werkte. Lag meestal niet aan de afstandsbediening want ik had de Ab van de woonkamer gebruikt op dezelfde ontvanger en die werkte ook niet op die ontvanger. Hele vriendelijke dame die mij hielp zou het in orde maken en ook zorgen dat er een nieuwe Ab bij zat. Het zou vrijdag komen maar niets gezien nog gehoord. Dan maar wachten tot maandagochtend, ook toen een allervriendelijkste mevrouw aan de telefoon gehad en deze ging nakijken. Voordat ik haar aan de telefoon kreeg stond ik in de “wacht” je wet wel met zo n muziekje! Ik heb nu al anderhalf jaar een cochleair implantaat ( kosten zo’n €12.000,00 ) maar voor mij is en blijft muziek vals klinken en krijg er zelfs hoofdpijn van. Nadat ik die mevrouw nog een tweetal keren aan de telefoon kreeg heeft zij dat opgelost: dankjewel! Zij zou er voor zorg dragen dat er een nieuwe ontvanger met Ab. Toen kwam de vraag: of ik wilde betalen voor de verzending anders werd hij naar een KPN-winkel of naar de Spar in Lindenholt. Ik wist niet wat mij overkwam. Doe de Spar maar, zei ik toen. Blijkbaar werd het anders want ik kreeg berichten dat hij de volgende dag zou worden geleverd door POSTNL. Vanmiddag kwam het beloofde pakket alleen paste hij niet in het pakje want dit stond open maar gelukkig zat er voldoende plakband omheen. Pakje op en wat denk je: geen afstandsbediening. Bij het installeren viel,het mij al op: ontzettend traag meer dan 1 ½ uur voor de software, daarna moest er nog het abonnementsnummer ingevuld worden en daar ben ik ook ruim 40 minuten mee bezig geweest: als kiemen nummer intoetste verscheen hetbniet op het scherm dus nog maar een keertje zodat ik na een tijdje in een keer wel 5 dezelfde cijfers . Ik ga je maar niet lastig vallen met het koppelen van de Ab met de ontvanger. Dat is NIET gelukt en vervolgens bleef de ontvanger op 111 staan. Dus de ontvanger werkt niet en de ad evenmin. Nu heb even zitten lezen op dit forum en dan vind ik net zoals ik heb meegemaakt dat de klantenservice echt naadje pet is. Ik lees wel dat ze het erg druk hebben maar ook dat ligt ergens aan. Slechte kwaliteit spullen , voldoende gekwalificeerd personeel in dienst, de logistiek niet op orde , slechte automatisering en apps etc.

ik hoop dat ik nu zonder te bellen een nieuwe tv ontvanger krijg inclusief afstandsbediening en niet weer een gerepareerde set die slecht to niet werkt.

Wat vervelend dat het even niet lekker loopt. En dat de vervangende ontvanger ook niet goed werkt. 

Pakje op en wat denk je: geen afstandsbediening

Die zit er niet bij want afstandsbedieningen werken op alle ontvangers. Je had aangegeven dat de ontvanger stuk was. Dan wordt die vervangen. Je gebruikt dan gewoon de afstandsbediening die je al had.

ik hoop dat ik nu zonder te bellen een nieuwe tv ontvanger krijg inclusief afstandsbediening en niet weer een gerepareerde set die slecht to niet werkt.

Lukt het ook niet met de afstandsbediening waarvan je zeker weet dat die goed werkt?

Gloednieuwe ontvangers zijn voor de oude abonnementen niet meer voorradig helaas.

En ik denk dat een kpn moderator best bereid is nogmaals een ontvanger EN een afstandsbediening toe te sturen. Dat kan echter niet tegelijk. 

Vul je hiervoor zoveel mogelijk gegevens in je profiel in? Zonder mogen en kunnen de moderators helaas niets. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

De wachtrij voor een moderator is helaas wel 2 dagen momenteel. 

Noteer vast je itv abonnementsnummer (meestal 20000000xxxxxx) en itv pincode voor in gebruik nemen van de ontvanger. 


Niet meer nodig: ook geen geluid. Zelf al weer gebeld! 


Wat vervelend dat het even niet lekker loopt. En dat de vervangende ontvanger ook niet goed werkt. 

Pakje op en wat denk je: geen afstandsbediening

Die zit er niet bij want afstandsbedieningen werken op alle ontvangers. Je had aangegeven dat de ontvanger stuk was. Dan wordt die vervangen. Je gebruikt dan gewoon de afstandsbediening die je al had.

ik hoop dat ik nu zonder te bellen een nieuwe tv ontvanger krijg inclusief afstandsbediening en niet weer een gerepareerde set die slecht to niet werkt.

Lukt het ook niet met de afstandsbediening waarvan je zeker weet dat die goed werkt?

Gloednieuwe ontvangers zijn voor de oude abonnementen niet meer voorradig helaas.

En ik denk dat een kpn moderator best bereid is nogmaals een ontvanger EN een afstandsbediening toe te sturen. Dat kan echter niet tegelijk. 

Vul je hiervoor zoveel mogelijk gegevens in je profiel in? Zonder mogen en kunnen de moderators helaas niets. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

De wachtrij voor een moderator is helaas wel 2 dagen momenteel. 

Noteer vast je itv abonnementsnummer (meestal 20000000xxxxxx) en itv pincode voor in gebruik nemen van de ontvanger. 

Dankjewel en beide codes heb je ook nodig om de tv ontvanger actief te maken maar die heb ik , zal straks even het profile aanvullen , 


De ontvanger is toch wel met een kabel aangesloten op het modem en niet met dit soort dingen?

 


De ontvanger is toch wel met een kabel aangesloten op het modem en niet met dit soort dingen?

 

Nee hoor


Het gaat ook wel erg goed: de kapotte netjes ingepakt ( paste natuurlijk niet dus extra plakband) bij een PostNL punt en vandaag bleek dat ik mijn eigen pakketje weer terug kreeg! Heb weer een nieuwe  aflevering gekregen. PostNL was blijkbaar vergeten om de adressectie zwart te maken! Zat, spuugzat!,


Wat vervelend dat het even niet lekker loopt. En dat de vervangende ontvanger ook niet goed werkt. 

Pakje op en wat denk je: geen afstandsbediening

Die zit er niet bij want afstandsbedieningen werken op alle ontvangers. Je had aangegeven dat de ontvanger stuk was. Dan wordt die vervangen. Je gebruikt dan gewoon de afstandsbediening die je al had.

ik hoop dat ik nu zonder te bellen een nieuwe tv ontvanger krijg inclusief afstandsbediening en niet weer een gerepareerde set die slecht to niet werkt.

Lukt het ook niet met de afstandsbediening waarvan je zeker weet dat die goed werkt?

Gloednieuwe ontvangers zijn voor de oude abonnementen niet meer voorradig helaas.

En ik denk dat een kpn moderator best bereid is nogmaals een ontvanger EN een afstandsbediening toe te sturen. Dat kan echter niet tegelijk. 

Vul je hiervoor zoveel mogelijk gegevens in je profiel in? Zonder mogen en kunnen de moderators helaas niets. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

De wachtrij voor een moderator is helaas wel 2 dagen momenteel. 

Noteer vast je itv abonnementsnummer (meestal 20000000xxxxxx) en itv pincode voor in gebruik nemen van de ontvanger. 

Dankjewel en beide codes heb je ook nodig om de tv ontvanger actief te maken maar die heb ik , zal straks even het profile aanvullen , 

Ik begrijp het feitelijk niet want bij KPN  in alle gegevens bekend, kunnen ze zo invullen of raadplegen!


Hi @BroBor! Jeetje dat loopt niet bepaald soepel. 😥

Bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik heb gekeken en zie inderdaad dat er momenteel nog een omruil open staat. 

bij een PostNL punt en vandaag bleek dat ik mijn eigen pakketje weer terug kreeg! Heb weer een nieuwe  aflevering gekregen. PostNL was blijkbaar vergeten om de adressectie zwart te maken! Zat, spuugzat!,

Deze moet ik even ontcijferen. Je mocht je pakketje niet inleveren want PostNL was iets vergeten en heeft dus nu een nieuwe bezorging voor je ingepland? 

Wat de afstandsbediening betreft zie ik dat er gisteren door mijn collega een afstandsbediening aangevraagd is. Die wordt vandaag als het goed is bezorgd, dus hopelijk heb je die wel snel in huis. 


Nee, @Sanne_M . Brobor heeft zijn eigen pakket terugbezorgd gekregen. Heb ik ook eens gehad met pakket van kennis. Bij inleveren hadden ze de barcode gescand (zie ik wat van, maar ze zeiden dat dat okee was) maar dat was de code voor bezorging bij …. de kennis. En dus kreeg die tot zijn eigen verbazing de volgende dag het bij het postkantoor retour aangeboden pakket terug.


Nee, @Sanne_M . Brobor heeft zijn eigen pakket terugbezorgd gekregen. Heb ik ook eens gehad met pakket van kennis. Bij inleveren hadden ze de barcode gescand (zie ik wat van, maar ze zeiden dat dat okee was) maar dat was de code voor bezorging bij …. de kennis. En dus kreeg die tot zijn eigen verbazing de volgende dag het bij het postkantoor retour aangeboden pakket terug.

Gelukkig ging het bij @BroBor om een extra ontvanger in de slaapkamer. Moesten ze daar dus wat anders gaan doen. Laten we maar hopen dat daar niets is gebeurt waar KPN straks voor aansprakelijk kan worden gesteld. 😉


Meen je @PeterG. 😦 Erg bijzonder dat je dan je eigen pakket weer terug krijgt. 

Hopelijk lukt alles bij @BroBor nu inmiddels wel, gezien PostNL ook aangaf een nieuwe aflevering in te plannen. 🤞


Nee, @Sanne_M . Brobor heeft zijn eigen pakket terugbezorgd gekregen. Heb ik ook eens gehad met pakket van kennis. Bij inleveren hadden ze de barcode gescand (zie ik wat van, maar ze zeiden dat dat okee was) maar dat was de code voor bezorging bij …. de kennis. En dus kreeg die tot zijn eigen verbazing de volgende dag het bij het postkantoor retour aangeboden pakket terug.

Gelukkig ging het bij @BroBor om een extra ontvanger in de slaapkamer. Moesten ze daar dus wat anders gaan doen. Laten we maar hopen dat daar niets is gebeurt waar KPN straks voor aansprakelijk kan worden gesteld. 😉

Leuk!,,


Gisterenavond nog maar een keertje gebeld, klopt staat nog open, geen sms verzonden, is een rommeltje bij logistiek! Dus alles wat die andere mensen doen aan inzet etc wordt gewoon teniet gedaan door een slechte of niet werkende logistiek! Te triest voor woorden: ontslag voor allemaal is de beste methoden dan van voor af aan opnieuw beginnen. Maar de collega had toch een oplossing toen ik vertelde dat ik de volgende dag naar Soest moest. In Amersfoort zit een KPN XL, neem de kapotte mee en ruil hem om voor een nieuwe! Ik wist niet wat ik hoorde! Dus toch vandaag “even” naar Amersfoort gegaan en aanvankelijk deden ze wat moeilijk maar ik ben toch weggegaan met een ander tv-ontvanger waarbij ik de oude heb achter gelaten. Ik moet wel zeggen dat ik allang niet meer in zoveel files heb gestaan! Thuis geïnstalleerd en het WERKTE!!!! KPN hoef niet bang te zijn dat er ‘s nachts iets gebeurd is waarbij zij verantwoordelijk voor zijn, alhoewel op mijn 75 ste zou het wel leuk zijn! Nu nog onkostenvergoeding krijgen, toch?


Thuis geïnstalleerd en het WERKTE!!!!

Super! 👌 Geniet ervan op je slaapkamer. 😎


Yayyyy 🎊 Fijn dat het zo gelukt is!

Ik mag alleen abonnementskosten vergoeden. Gezien dit om je tweede tv-ontvanger gaat en je die al geruime tijd niet (goed) hebt kunnen gebruiken heb ik voor een maand de kosten van deze ontvanger vergoed (€5,-). Die wordt op de volgende factuur in mindering gebracht, of de factuur daarna als we net te laat waren voor deze. 🙂

Bedankt voor het terugkoppelen, veel kijkplezier en fijne paasdagen gewenst! 🥚


Nou dat is leuk en aardig, had ik niet verwacht! De nieuwe ontvanger werkt goed, blij toe,

nogmaals dankjewel en fijne avond