Skip to main content

Op 3 augustus jl. contact gehad met KPN deze zouden mij een nieuwe tuner sturen VIP5202 maar de volgende zou het binnen zijn kreeg ook netjes een berichtje binnen dus met de oude modem ingepakt netjes naar de postagentschap van Post NL en wat blijkt schijnt deze agentschap met ruimte problemen te zitten dus de gehele zending van Post NL is geweigerd ze vertelden mij daar dat de pakket bezorger dit elders in het winkelcentrum zal doen afleveren dus alle grote zaken af geweest maar niemand had deze zending ontvangen Cigo is namelijk de enigste Post agentschap in het winkelcentrum dus geen nieuwe tuner ontvangen ik ga nu de 4e dag in dat ik geen televisie heb in de slaapkamer terwijl ik er wel voor betaald en het is niet conform afspraak gegaan het had beter naar de klant direct gestuurd moeten worden, nou weet ik wel dat men dan niet alle tuners of andere apparaturen terug zal ontvangen maar hier zou men een boete clausule op kunnen gevven niet terug van apparatuur wordt deze in rekening gebracht. 

Op 3 augustus jl. contact gehad met KPN deze zouden mij een nieuwe tuner sturen VIP5202 maar de volgende zou het binnen zijn kreeg ook netjes een berichtje binnen dus met de oude modem ingepakt netjes naar de postagentschap van Post NL en wat blijkt schijnt deze agentschap met ruimte problemen te zitten dus de gehele zending van Post NL is geweigerd ze vertelden mij daar dat de pakket bezorger dit elders in het winkelcentrum zal doen afleveren dus alle grote zaken af geweest maar niemand had deze zending ontvangen Cigo is namelijk de enigste Post agentschap in het winkelcentrum dus geen nieuwe tuner ontvangen ik ga nu de 4e dag in dat ik geen televisie heb in de slaapkamer terwijl ik er wel voor betaald en het is niet conform afspraak gegaan het had beter naar de klant direct gestuurd moeten worden, nou weet ik wel dat men dan niet alle tuners of andere apparaturen terug zal ontvangen maar hier zou men een boete clausule op kunnen geven niet terug van apparatuur wordt deze in rekening gebracht. 

 

KPN stuurt het niet meer rechtstreeks naar de klant.

Reden weet ik zo snel niet meer.

In het verleden deden ze dat wel en stuurde ze het met TNT of UPS (ik dacht UPS.

 

Dat een agentschap een levering van o.a. KPN weigert, daar kan KPN natuurlijk niets aan doen.

Wat je wel kan doen is gratis 0800-0402 bellen.

Of (als je dat nog niet gedaan hebt) vul je gegevens van je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Een moderater (medewerker KPN) kan het dan voor je nakijken. 


Hallo @Meerwillenweten2017 de reden dat KPN de spullen niet thuis aflevert, is dat ze oude oude spullen direct weer retour willen hebben, dus je kunt je nieuwe modem of tv-decoder pas meekrijgen bij het postagentschap als je de oude direct inlevert.

Dat het postagentschap de pakjespost niet aanneemt wegens ruimtegebrek kan KPN niets aan doen, maar is wel een reden om daarover te klagen bij PostNL.

 


Hallo @Meerwillenweten2017, heb je inmiddels al wel de nieuwe ontvanger kunnen afhalen? Het is natuurlijk wel vreemd dat het POSTNL punt de zending niet direct heeft aangenomen, waardoor jij nog langer hebt/moet wachten op de vervangende apparatuur. 


Beste Jeroen,
Ondertussen nu wel de tuner in ontvangst kunnen nemen echter wel bij een hele andere agentschap namelijk de CooP i.p.v. Cigo, ja inderdaad zal ik een klacht neerleggen bij KPN niet alleen voor dit probleem maar echter ook voor een langdurige probleem dit duurt nog steeds voort ze zijn bijna een jaar mee bezig ze krijgen het probleem niet opgelost ondanks, nieuwe verbindingen, nieuw modem, bekabeling tthuis alles nagezien en nagemeten kortom ze hebben echt alles gedaan wat ze konden en toch heb ik nog steeds problemen met mijn verbinding moet vaak modem of de tuner resetten anders taat alles vast krijg regelmatig blokken in beeld en het servicelampje op de modem brand de ene keer oranje en de andere keer rood dus echt veel plezier van mijn aansluiting heb ik tot heden nog niet gehad dus wat ik wel had verwacht is een korting op mijn aansluiting/abonnement als coulance voor al die ellende die ik heb mogen ondervinden afgelopen periode en heden.