Skip to main content

Hallo,

 

ik zou graag mijn settopbox willen laten vervangen. Deze loopt nu steeds vaker vast of reageert niet meer, en is daarnaast ook ontzettend traag. Het betreft een Arcadyan HMB2260 V2.

Ik hoor graag wat er mogelijk is.

Paul

Hoi @PaulWell, welkom bij ons op het forum. Wat je beschrijft is een bekende situatie, het vervangen van de ontvanger geeft daarvoor geen oplossing. In het centrale topic over iTV update wordt de situatie vaker besproken, zodra er meer duidelijkheid is over de update die het moet verbeteren zullen we dat daar ook delen: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.


Hallo,

Dank voor het antwoord. Ik heb de Arcadyan HMB2260 ontvanger maar daar lijkt de update al voor gedaan te zijn. Helaas is het probleem nog steeds niet verholpen en zie ik toch graag een andere oplossing.


Nee, die update heb je nog niet. Je kunt de menuschermen hebben die in dat topic worden benoemd, de update waar het over gaat is een verdere update die nog moet worden uitgebracht. Niemand heeft die dus nog, en wanneer die komt zal in dat topic worden aangegeven.


Ok, helder. Omdat er in het topic staat: Op dit moment zijn we klaar met de uitrol bij klanten die alleen ZTE 8001, Arris 5202, Arris 2952 en de Arcadyan 2260 hebben (of een combinatie van dezen). 


Dat klopt inderdaad, dat was de initiële uitrol van de menuschermen die je hebt gekregen. Een stukje verder in datzelfde bericht staat een update van 10 december, toen is er een update gedaan die de huidige problemen moet verbeteren maar die werd teruggedraaid. Het is nu wachten tot die opnieuw kan worden uitgebracht.


Ok, bedankt.