Skip to main content

Ik heb vandaag, 24 december, het extra fox sport pakket besteld. Dit gaat per direct in. Betekent dat ook dat het op 24 januari stopt of is het per kalendermaand?

Moet ik het pakket op de laatste dag van de maand stopzetten of kan ik het al eerder stopzetten en loopt het dan door tot het einde van de maand?

Hallo @Johan126, als het pakket direct zichtbaar is, dan kun je het na 1 maand weer opzeggen, dus per 24 januari. Wil je na 1 maand er geen gebruik meer van maken dan zul je het op de laatste dag moeten opzeggen. De wijziging gaat namelijk per direct in bij het aanzetten en ook opzeggen. 


Hmm, op de dag van de winterstop (overigens dit seizoen maar dag of 10) het pakket nemen. Apart.

Goed: de minimale afnameperiode is één maand (bv van 24 dec. t/m 24 jan.). Na die maand kun je het dagelijks weer stopzetten. Het stopt dan direct diezelfde dag. Je betaalt alleen het aantal dagen van afname.

Je factuur heeft, altijd, een looptijd van één maand. Afhankelijk van de datum waarop je abo ooit is begonnen. Mijn abo is begonnen op 9 maart 2011, dus mijn facturen lopen van de 9de tot de 8ste (vd volgende maand). In zoverre wordt het per maand in rekening gebracht inderdaad. Maar niet per kalendermaand. (mobiel gaat wel per kalendermaand)

Als je het halverwege zo'n maand weer uitzet zal de niet gebruikte periode op de volgende of daarop volgende factuur verrekend worden.