Skip to main content

KPN, verwijderen jullie opnames van het kastje die een paar jaar oud zijn? Ik had namelijk de kersttoernooi opgenomen en paar jaar geleden,  maar nu is die opname ineens verdwenen.  En ik weet zeker dat ik dat zelf niet heb gedaan  

Sorry. Telefoon maakt er wat anders van.  Gaat om de kersttoppers. 


De opnames blijven tot 1 jaar na uitzending op de servers staan. Daarna gaan ze eraf.

Dus alles van voor 31 december 2019 is nu niet meer beschikbaar.

Dit staat op mijn site:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/faq-opnemen-in-the-cloud-kpn/


Ok. Hij stond er al 2 jaar op. Maar dit zou ik toch zelf moeten kunnen bepalen hoe lang ik het bewaar? Neem het niet voor niets op


Hallo @Pinquin7 dat wordt door KPN bepaald en jij gaat akkoord met de voorwaarden als je voor het opname-pakket kiest.

 


Hij stond er al 2 jaar op.

Dat is onmogelijk. Vorig jaar is het uitgezonden weet ik toevallig. Had het ook opgenomen. Maar na kijken medio januari gewist. 
Heb wel de jaarlijkse gewone editie gekocht op BRD en DVD.

De kerst-editie is (tot op heden) nooit uitgebracht op DVD of BRD.


Nee show is van 2016. Is in 17 al op tv geweest.  En 18 en 19 ook, dit jaar dus niet. Verder heb ik als dvds en cd's van de Toppers


Hi @Pinquin7, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Zoals @PeterG en @JanD aangeven blijven opnames inderdaad maximaal een jaar bewaard. Daarna komen de opnames te vervallen. Mocht je meer willen weten over het Opnemen pakket, klik dan op de link. Hier staat alle informatie over het pakket en de mogelijkheden.


Heel jammer dat ie dus afgelopen kerst niet is uitgezonden. Hopelijk kerst dit jaar weer wel zodat je 'm daarna weer een jaar erop hebt staan.

@Pinquin7 : Volgens mij het ik 't hele concert nu wel gevonden bij Youtube!

Toppers in concert kerst 2017