Skip to main content
Beantwoord

verwijderen oude opnames

  • December 31, 2020
  • 8 reacties
  • 179 keer bekeken

Pinquin7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

KPN, verwijderen jullie opnames van het kastje die een paar jaar oud zijn? Ik had namelijk de kersttoernooi opgenomen en paar jaar geleden,  maar nu is die opname ineens verdwenen.  En ik weet zeker dat ik dat zelf niet heb gedaan  

Beste antwoord door PeterG

De opnames blijven tot 1 jaar na uitzending op de servers staan. Daarna gaan ze eraf.

Dus alles van voor 31 december 2019 is nu niet meer beschikbaar.

Dit staat op mijn site:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/faq-opnemen-in-the-cloud-kpn/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Pinquin7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Sorry. Telefoon maakt er wat anders van.  Gaat om de kersttoppers. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 31, 2020

De opnames blijven tot 1 jaar na uitzending op de servers staan. Daarna gaan ze eraf.

Dus alles van voor 31 december 2019 is nu niet meer beschikbaar.

Dit staat op mijn site:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/faq-opnemen-in-the-cloud-kpn/


Pinquin7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Ok. Hij stond er al 2 jaar op. Maar dit zou ik toch zelf moeten kunnen bepalen hoe lang ik het bewaar? Neem het niet voor niets op


  • December 31, 2020

Hallo @Pinquin7 dat wordt door KPN bepaald en jij gaat akkoord met de voorwaarden als je voor het opname-pakket kiest.

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 31, 2020

Hij stond er al 2 jaar op.

Dat is onmogelijk. Vorig jaar is het uitgezonden weet ik toevallig. Had het ook opgenomen. Maar na kijken medio januari gewist. 
Heb wel de jaarlijkse gewone editie gekocht op BRD en DVD.

De kerst-editie is (tot op heden) nooit uitgebracht op DVD of BRD.


Pinquin7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Nee show is van 2016. Is in 17 al op tv geweest.  En 18 en 19 ook, dit jaar dus niet. Verder heb ik als dvds en cd's van de Toppers


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • January 7, 2021

Hi @Pinquin7, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Zoals @PeterG en @JanD aangeven blijven opnames inderdaad maximaal een jaar bewaard. Daarna komen de opnames te vervallen. Mocht je meer willen weten over het Opnemen pakket, klik dan op de link. Hier staat alle informatie over het pakket en de mogelijkheden.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 7, 2021

Heel jammer dat ie dus afgelopen kerst niet is uitgezonden. Hopelijk kerst dit jaar weer wel zodat je 'm daarna weer een jaar erop hebt staan.

@Pinquin7 : Volgens mij het ik 't hele concert nu wel gevonden bij Youtube!

Toppers in concert kerst 2017