Skip to main content

Goedeavond,

 

Ik heb nu al op meerdere momenten geprobeerd mijn ziggo sport abonnement stop te zetten. Hij geeft echter  in de app aan dat het niet mogelijk is onderaan de popup van het aangepaste bedrag. Ook op de televisie is het niet mogelijk naar het "knopje" pakket opzeggen te bewegen in het menu van het ziggosport abonnement. 

Hallo @Tomregts ,

Als het opzeggen online en via de ontvanger niet lukt, dan kun je bellen of chatten met KPN. 
 

KPN is hiervoor gewoon vandaag tussen 8.00 en 20.00 bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Op zaterdag tot 17.00. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Via de chatbot krijg ik dan weer de suggestie het zelf te doen in mijnkpn. Ik ga wel bellen maar het is dus heel omslachtig. 


@Tomregts heb je kortgeleden iets veranderd in je abonnement dan gaat het niet lukken via je mijn kpn app of met de afstandsbediening van het itv kastje.

 


Heb de laatste maanden niks veranderd. Zelfs de klantenservice kon mij niet helpen en het probleem is inmiddels doorgestuurd.


OK, maar dan wordt het probleem in ieder geval via de klantenservice opgelost. 


Soms komt het voor dat een systeemfout in de weg zit om wijzigingen te kunnen verwerken: daar heb jij nu helaas mee te maken! Ik zie inderdaad dat mijn collega al de benodigde acties uitgezet heeft: dus we gaan ermee aan de slag!


Heb de laatste maanden niks veranderd. Zelfs de klantenservice kon mij niet helpen en het probleem is inmiddels doorgestuurd.

@Tomregts 

Is Ziggo Sport al verwijderd ? 


Heb de laatste maanden niks veranderd. Zelfs de klantenservice kon mij niet helpen en het probleem is inmiddels doorgestuurd.

@Tomregts

Is Ziggo Sport al verwijderd ? 

Heb vanmiddag nog eens contact opgenomen en inmiddels is het pakket verwijderd.