Skip to main content

Mij valt op dat na het verwijderen van een serieopname deze de volgende dag er gewoon weer in staan.

Dus na het verwijderen van serieopname wordt deze gewoon weer ingepland.

Herkent iemand dit ook?

Mvg

Als je wilt voorkomen dat er afleveringen opgenomen blijven worden, moet je die serie verwijderen bij “Gepland". Heb je dat gedaan?


Als je wilt voorkomen dat er afleveringen opgenomen blijven worden, moet je die serie verwijderen bij “Gepland". Heb je dat gedaan?

Euh dat is toch de vraag?

Na het verwijderen van de serieopname komt het weer ongewenst terug -:)

Ik dacht dat dit een duidelijke topic was!

 


Euh dat is toch de vraag?

Na het verwijderen komt het weer ongewenst terug -:)

Ik dacht dat dit een duidelijke topic was!

Het was voor mij even de vraag of je de serie bij “Opgenomen” had verwijderd, of bij “Gepland". Nu blijkt dat je bedoelde “bij Gepland". En dan zouden daarna geen nieuwe afleveringen opgenomen moeten worden.


Dat is  correct.

Gepland verwijderd 1 dag later staat het er weer.

Ik heb het niet eerder waargenomen.


Werkt dit niet?

 


Hoi Peter

Het verwijderen van een serieopname werkt wel echter de volgende dag staat het er gewoon weer.

Dus via het scherm wat je laat zien verwijder ik de serie de volgende dag is het er weer.

Mvg


Zojuist serie - opname Boulevard geannuleerd. Ben benieuwd vanavond / morgen…

( 8 mei; 12:01 )


Ja ik ben ook nog ea aan het testen en kijken of het eenmalig is.

Ik heb het nu al een paar keer gezien dus ben benieuwd.


Goedemorgen @Thijs1963 en bedankt voor je bericht :)
Ik kan dit niet meteen plaatsen en daarom enkele aanvullende vragen;

  • Om welke serieopnames gaat het precies?
  • Om welke zenders gaat het?
  • Wanneer precies (tijdstip) verwijder je deze serieopnames?

 

Als je deze vraag voor me kunt beantwoorden, kan ik navraag voor je doen!


Zojuist serie - opname Boulevard geannuleerd. Ben benieuwd vanavond / morgen…

( 8 mei; 12:01 )

Ben ik ook benieuwd naar @PeterG!


Het is niet opgenomen en ook niet meer gepland. Het lukt dus normaliter wel om geplande serie opnames te annuleren. 


Het is niet opgenomen en ook niet meer gepland. Het lukt dus normaliter wel om geplande serie opnames te annuleren. 

Dank voor het delen van jouw bevindingen @PeterG :) 


Het is niet opgenomen en ook niet meer gepland. Het lukt dus normaliter wel om geplande serie opnames te annuleren. 

Dat is mooi Peter ,bij mij is dit echter nog wel het geval ik denk dat het tijd wordt voor een reset helaas van de STB.


Het is niet opgenomen en ook niet meer gepland. Het lukt dus normaliter wel om geplande serie opnames te annuleren. 

Dat is mooi Peter ,bij mij is dit echter nog wel het geval ik denk dat het tijd wordt voor een reset helaas van de STB.

Ben benieuwd of het resetten van de tv+ box dit probleem gaat verhelpen @Thijs1963. Ik hoop het (🙏🏻) en hoor het graag!


Dan zou een cache in de decoder flink verstoren.

Want het is één opname systeem. Via TV+, smart-tv app, tablet/telefoon app en de website….


Ja het is een vreemd gebeuren.

Feitelijk zou een reset niet moeten uitmaken omdat er lokaal niks opgeslagen wordt.

Maar er zijn wel meer zaken met deze STB die niet te plaatsen en te verklaren zijn.

Dus ik heb hem een harde reboot gegeven en ga het opnieuw proberen.

Mvg


Is het probleem met het annuleren nog weer voorgekomen, @Thijs1963?


Is het probleem met het annuleren nog weer voorgekomen, @Thijs1963?

Dag Erik ik heb een harde reboot gedaan en tot nu toe gaat  het goed dus lijntje hier kan wat mij betreft gesloten worden.

mvg


Is het probleem met het annuleren nog weer voorgekomen, @Thijs1963?

Dag Erik ik heb een harde reboot gedaan en tot nu toe gaat  het goed dus lijntje hier kan wat mij betreft gesloten worden.

mvg

Goed om te lezen @Thijs1963 en bedankt ook voor het delen. Mocht het probleem onverhoopt wel terugkeren dan weet je ons te vinden!