Skip to main content

Ik heb aan KPN gevraagd of ik een van mijn TV-ontvangers zou kunnen omwissselen naar het laatste model. Reden hiervoor is: nieuw TV meubel, pas de oude ontvanger niet meer in. Het laatste model is een heel stuk kleier geworden en past wel het TV meubel. Klantenservice geeft aan dat dit geen reden is om om te wisselen, hij is niet defect. Ik heb daarmee dus drie opties: 1) tegen dat lelijke zwarte kastje aankijken 2) dat de TV ontvanger defect raakt en 3) van provider verwisselen. Ben nu 6 jaar klant van KNP en heb deze TV ontvanger daarmee 6 jaar in gebruik, en is allang afgeschreven. Raar en vooral jammer dat KPN niet openstaat voor medewerking. Om zoiets simpels verliezen ze weer een klant. 

Hallo @IDWORX ,

Ik heb nog een mogelijke vierde optie voor jou waarbij je dan wel een nieuwe ontvanger in bruikleen krijgt van KPN. 
 

Je dient hiervoor over te stappen naar KPN Hussel als je dat nog niet hebt voor KPN Thuis en dan kiezen voor het aanvullende 4K-pakket. Je krijgt dan 3 extra 4K-TV zenders. Dit kan alleen naar als je  thuis minimaal 100 M/bits internetsnelheid hebt. 
 

Wat gaat dat kosten? 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 


Dank voor uw antwoord. Ik ben vorig jaar overgestapt naar Husel, heb daarbij geen andere apparatuur gekregen van KPN. 


Ok, dan is die stap al gemaakt. 
 

Als je nu bv via Mijn KPN het 4K-pakket erbij besteld, dan krijg je automatisch de nieuwe 4K-ontvanger. Je kunt in MijnKPN zien of die aanvullende optie voor jou mogelijk is. 
 


Ga ik doen. Dank voor de tip. Blij mee. Had de KPN servicedesk ook mee kunne komen hé. :-)

Â