Hoi kpn
Ik ben al meer al 10 jaar lid bij u heb ook al zo lang deze tv kasje ik wil graag 2 nieuwe tv kasje die zijn kleiner en past beter bij de tv en ik vind dat ik daar wel recht op heb als al zolang lid bent
Gr R koster uit beverwijk
Hoi kpn
Ik ben al meer al 10 jaar lid bij u heb ook al zo lang deze tv kasje ik wil graag 2 nieuwe tv kasje die zijn kleiner en past beter bij de tv en ik vind dat ik daar wel recht op heb als al zolang lid bent
Gr R koster uit beverwijk
Beste
Welk merk en type tv-decoders heb je nu van KPN in bruikleen???
Als dat Motorola's zijn, kom je inderdaad in aanmerking voor omruil.
Als dat andere merken zijn, doen deze nog gewoon mee en worden softwarematig onderhouden door KPN.
Alleen als een decoder defect is wordt deze vervangen door een gelijkwaardig type.
Als je graag de allernieuwste TV+-decoder van KPN wilt hebben zul je je abo aan moeten passen naar het nieuwe TV+abo, maar dat kan alleen als je contractvrij bent, eerder niet.
Hallo
Je kunt de nieuwste ontvangers krijgen door jouw abonnement te verlengen.
Dat kan ook via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Beste
Als het anders is (geworden) lees ik het graag.
Beste
Als het anders is (geworden) lees ik het graag.
Hallo
Er zijn twee verschillende manieren van verlengen.
Via MijnKPN blijf je binnen de oude propositie.
Via de link uit mijn bericht ga je over op KPN TV+ en krijg je dus de nieuwste ontvanger.
Bijkomend voordeel is dat je vrijwel zeker (flink) minder gaat betalen per maand.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.