Skip to main content

Ik heb een vraag.

Ik betaal iedere maand voor een extra tv ontvanger, maar deze heb ik niet in gebruik.

Nu heb ik een doos ontvangen om de extra tv ontvanger weer in terug te sturen, maar deze heb ik helemaal niet meer in bezit. Ik weet nu eerlijk gezegd niet of ik deze al een keer heb teruggestuurd of dat ik hem kwijt ben geraakt. Het zou dan in ieder geval gaan om de Motorola VIP1903.

Wat moet ik nu doen?

 

Vriendelijke groet,

 

Maarten Sappema

Hallo @Maarten35 , als je niet meer weet waar je die ontvanger gelaten hebt en hem niet terug kunt sturen krijg je een factuur voor de vervangingswaarde, overeenkomstig de voorwaarden.

 


Hallo @Maarten35 , als je niet meer weet waar je die ontvanger gelaten hebt en hem niet terug kunt sturen krijg je een factuur voor de vervangingswaarde, overeenkomstig de voorwaarden.

 

 

De VIP1903 is volgens mij al echt een heel oud beestje.

In mijn ogen: waarde € 0,--

Bij Ziggo laten ze te oude apparatuur gewoon door de gebruiker afvoeren naar de gemeente reiniging. 


Met de medewerkers hier verwacht ik dat het wel goed komt. Vul je profiel aan zodat medewerkers mee kunnen kijken in het systeem.

 


Hallo @Maarten35, bedankt voor de melding. Ik heb een notitie in het systeem achter gelaten. Herinneringen mag je negeren.


Hallo Denise, 

 

Bedankt voor je reactie. Ik zal de herinneringen negeren en ik ga er dan ook vanuit dat het bij deze opgelost is. Dank daarvoor. 

 

Vriendelijke groet, 

 

Maarten SappemaÂ