Skip to main content

Helaas heb ik niet heel slim gedaan. Via mijn kpn heb ik ons tv abbonement opgezegd. Maar binnen een week ook weer aangemeld. We hadden 2 tv ontvangers, die gebruiken we nu dus nog sterds.We hebben 1 nieuwe opgestuurd gekregen. Die heb ik retour laten gaan. Maar nu wordt gevraagd om de 2 oude terug te sturen..wat te doen?

@Moniek en Ietje . Wacht hier even een reactie van een moderator af. Zij lezen mee en weten vast (goede) raad!


Dank je @meppelinke 


@Moniek en Ietje is jullie profiel helemaal ingevuld? met name het klantnummer pas dan kan een moderator jullie via dit forum helpen. Maar even controleren dus.


@meppelinke geen idee, de kpn app laat mij steeds opnieuw inloggen. Maar het klantnummer is

****

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel


@Moniek en Ietje . Zo te zien heeft de admin van KPN het klantnummer in je profiel gezet. Als een reactie hier op het forum te lang uitblijft, kun je het beste bellen met 0800-0402.


@Moniek en Ietje , Heb je nu 1 of 2 ontvangers in je abonnement, bij 1 moet je er nog even 1 bij bestellen en als je weer een nieuwe krijgt kun je die ook weer retour sturen, dan is het weer recht getrokken, krijg je veel herinneringen voor retour sturen kan een mod dit wel stoppen.


@Doornekamp33 dat is een goed idee.

Dank je


Helaas heb ik niet heel slim gedaan. Via mijn kpn heb ik ons tv abbonement opgezegd. Maar binnen een week ook weer aangemeld. We hadden 2 tv ontvangers, die gebruiken we nu dus nog steeds.We hebben 1 nieuwe opgestuurd gekregen. Die heb ik retour laten gaan. Maar nu wordt gevraagd om de 2 oude terug te sturen..wat te doen?

 

*Admin: Bericht verplaatst naar bestaand topic


@Moniek en Ietje, Heb je nu 1 of 2 ontvangers in je abonnement, bij 1 moet je er nog even 1 bij bestellen en als je weer een nieuwe krijgt kun je die ook weer retour sturen, dan is het weer recht getrokken, krijg je veel herinneringen voor retour sturen kan een mod dit wel stoppen.

@Moniek en Ietje , als je alsnog een nieuwe toegestuurd krijgt zou ik deze zeker niet terugsturen maar er voor kiezen om een oude terug te sturen. Na een aantal jaren, zeg 10 á 15, gaat de kwaliteit van de elektronica flink achteruit en is een nieuwe tv-ontvanger meer dan welkom. 0800-0402 zal dat bevestigen. 


Hoi @Moniek en Ietje en welkom op het forum! Is het inmiddels met alle tips gelukt? 🙂 Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het gerust weten! 


Hoi Sanne M. Nee het is nog niet gelukt. Ik denk dat het verstandig is om maandag te bellen.

Nog 1 bestellen en retour sturen vind ik ook een beetje gek.

Als t goed is gaat morgen de nieuwe retour, dat wacht ik ff af.

( ik ben namelijk in het buitenland, dus de nieuwe is niet ontvangen en retour)


Ah check. Dan is bellen inderdaad het handigste, kun je ook meteen schakelen over welke bezorgopties het handigste zijn. 🙂 Mocht je na het gesprek nog vragen hebben of mocht het telefonisch niet lukken, laat het weten! Mocht je maandag nog in het buitenland zijn, dan kun je ons bereiken via +31 6 12001200. Houd je ons op de hoogte? Fijne vakantie nog! 🌞


Dank je, doe ik!